کد مطلب: 

222519

بوش به سوی خودروهای خودران پیش می‌رود

شرکت بوش آلمان قصد دارد بر روی فناوری خودروهای خودران و بکارگیری سیستم‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده و نقش خود را در آینده صنعت خودروسازی و حمل و نقل پاک ایفا کند.
بوش به سوی خودروهای خودران پیش می‌رود

به گزارش سیتنا، از آنجایی که این روزها فناوری خودروهای خودران از استقبال بی نظیری از سوی شهروندان و شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی برخوردار شده‌اند، حالا به نظر می‌رسد شرکت‌های بیشتری درصدد ورود به عرصه فناوری تولید و توسعه خودروهای خودران هستند و در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند.

شرکت بوش آلمان که یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی، سیستم‌های دیجیتال و دستگاههای برقی و الکتریکی به شمار می‌رود، حالا به نظر می‌رسد تصمیم گرفته است که بر روی توسعه فناوری خودروهای خودران تمرکز کرده و با توسعه خط تولید و فناوری های مربوط به آن، به گسترش روزافزون و استقبال مردم از وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست کمک بسزایی کند.

بوش که هم‌اکنون با توسعه و ارائه سیستم‌های ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم‌ محرکه‌ برقی و رایانه‌های پردازش اطلاعات توانسته است جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند، بنابراین به نظر می‌رسد که می‌خواهد در زمینه سخت افزار خودرو و صنعت خودروسازی نیز ورود پیدا کند  

بوش همچنین از طرح مفهومی خودروی الکتریکی و خودران خود رونمایی کرده است که ظرفیت چهار سرنشین با فضای داخلی نسبتا بزرگی داشته و نمایشگرهای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی آن نیز شبیه به یک تبلت بوده و برای سرنشینان اوقات خوشی را به ارمغان خواهد آورد.

در این خودرو همچنین امکان اتصال به اینترنت وای فای نیز وجود دارد که کاربران قادر خواهند بود تمامی فعالیت‌های موردنیاز خود را با استفاده از آن انجام دهند.

به طور کلی بوش با رونمایی از این محصول اعلام کرده است که سیستم‌های دیجیتالی بکار رفته در خودروی خودران و الکتریکی به قدر هوشمند است که می‌توان عنوان خودران بودن را با جرات و جسارت بسیار بیشتری نسبت به سایر رقبای کنونی بکار برد.

 شرکت بوش (Bocsh) آلمان که در زمینه تولید لوازم خانگی و سیستم‌های اتوماتیک فعالیت‌های موفقیت آمیز و گسترده‌ای را در جهان دارد، حالا اعلام آمادگی کرده است تا بتواند در کنار سایر غول‌های تکنولوژی جهان همچون گوگل و اوبر در صنعت خودروهای خودران نیز فعال باشد.

البته بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بوش همواره بر روی پروژه های خودروهای خودران فعال بوده است، اما حالا اعلام کرده است که ایمنی خودروها نخستین اولویت و رویکرد پیش روی بوش برای توسعه فناوری خودروهای خودران محسوب می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-19 12:05

افزودن دیدگاه جدید