کد مطلب: 

222514

قابلیت‌های استوری اینستاگرام افزایش یافت

اینستاگرام در یک به روز رسانی جدید به کاربران اجازه می دهد وقتی یک کاربر دیگر در حال ارائه لایو است، پرسش های خود را به شکل استیکر مطرح کنند یا موسیقی بفرستند.
قابلیت‌های استوری اینستاگرام افزایش یافت

به گزارش سیتنا، اینستاگرام هر روز راههای جدیدتری را برای ارتباط دوستان با یکدیگر می آزماید.اکنون نیز این شبکه اجتماعی امکاناتی جدید را فراهم کرده تا کاربران در هنگام تماشای لایو بتوانند پرسشهای خود را خصوصی و در استیکرها مطرح کنند. این یعنی شما می توانید سوال خود را بدون آن که دیگران متوجه شوند مطرح کنید یا در نظرسنجی ها شرکت کنید.

افزون بر این کاربرانی که در حال ارسال لایو هستند راحت تر خواهند بود. به عنوان مثال، شما می توانید از یک موضوع استیکر بسازید. برای مثال می توانید از دوستانتان بخواهید آهنگ مورد علاقه خود را روی استیکر قرار دهند و سپس در استوری یا لایو خود از آن استفاده کنید. این قابلیت برای اینفلوئنسرها بسیار مفید است. 

پنل کاربری شما در حین ارائه لایو گسترده تر می شود و به شما اجازه می دهد عکس ها و فیلم ها را در  استوری ها همزمان با پخش موسیقی ارائه کنید.

علاوه بر این، شما می توانید از این پس با کمک استوری ها، ماجراهایی را بر اساس شمارش معکوس تعریق کنید مثلا چند روز مانده به تولد دوستتان یا چند روز تا رویدادی جذاب باقیست و ...

این ویژگی های جدید هم اکنون برای کاربران iOS و اندروید در دسترس است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-19 11:19

افزودن دیدگاه جدید