کد مطلب: 

222442

عرضه زودهنگام گوشی تاشوی ال‌جی

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که شرکت ال‌جی قصد دارد نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود را در ژانویه ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کند.
عرضه زودهنگام گوشی تاشوی ال‌جی

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

شرکت ال‌جی نیز همچون برخی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده موبایل همچون سامسونگ، هواوی و زدتی‌ای پیشتر در گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های خبری اعلام کرده بود تصمیم گرفته است به معرفی و عرضه یک گوشی هوشمند تاشو با صفحه نمایش قابل انعطاف بپردازد. البته این در حالیست که مقامات ال‌جی قبلا گفته بودند قصد دارند بهترین گوشی هوشمند تاشو در جهان را ارائه کنند و عجله‌ای برای عرضه نخستین مدل آن نخواهند داشت.

حالا تازه‌ترین اخباری که در وب سایت phonearenaآمده است، نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای در نظر دارد پیش از رویداد رونمایی سامسونگ از گوشی هوشمند تاشوی موسوم به گلکسی اف (Galaxy F) که قرار است در فوریه و مارس سال آینده میلادی باشد، از محصول جدید خود رونمایی کند و بدین ترتیب نظر و توجه مخاطبان و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر را به سمت و سوی خود جلب کند.

به گفته ایوان بلاس، یک افشاگر اینترنتی معروف در رسانه‌ها، ال‌جی همچنین قصد دارد که در جریان برگزاری یک رویداد در شهر لاس وگاس در ایالات متحده آمریکا از این محصول رونمایی و پرده برداری کند. وی در ادامه پیش‌بینی‌های خود می‌گوید که احتمالا این رویداد در تاریخ ۱۱ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-17 15:15

افزودن دیدگاه جدید