کد مطلب: 

222441

اپل درباره ابعاد و تعداد پیکسل‌های آیفون دروغ گفته است!

شکایت جدیدی علیه شرکت اپل تحویل دادگاهی در کالیفرنیا داده شده است که نشان می‌دهد این شرکت آمریکایی در اعلام ابعاد دقیق و تعداد پیکسل‌های به‌کاررفته در گوشی‌های آیفون دروغ گفته است.
اپل درباره ابعاد و تعداد پیکسل‌های آیفون دروغ گفته است!

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، این شکایت جدیدی که علیه شرکت اپل تنظیم شده و تحویل دادگاهی در شمال کالیفرنیا داده شده است، حاکی از آن است که این غول تکنولوژی در تبلیغات گوشی های آیفون ایکس، ایکس‌آر و آیفون ۱۰ مکس در خصوص تعداد پیکسل‌های صفحه نمایش آن و همچنین سایز و اندازه دقیق گوشی‌هایش دروغگویی کرده است.

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت سی‌نت آمده است، این شکایت مفصل و جامع که در ۵۵ صفحه به توضیح و تشریح ابعاد دقیق اندازه‌گیری شده و پیکسل های نمایشگر گوشی های آیفون پرداخته است، گفته می‌شود نمایشگر آیفون ایکس ۵.۸ اینچی نبوده و ابعاد واقعی و حقیقی آن ۵.۶۸۷۵ اینچ است که این بدان معناست که ابعاد واقعی این گوشی ۰.۳ اینچ کمتر از ادعای اپل است و این شرکت باید برای دروغگویی به کاربران غرامت پرداخت کند.

هنوز اپل در این خصوص واکنشی نشان نداده و پاسخ رسمی به گزارشگر سی نت نداده است.

همچنین در بخش دیگری از این شکایت نامه آمده است که تعداد پیکسل‌های آیفون ایکس ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ نیست و این امر نیز مثال دیگری از ادعای دروغین و کذب اپل به شمار می رود.

البته لازم به ذکر است که این نخستین باری نیست که از این شرکت به دلایل مختلف شکایت می‌شود و حالا باید منتظر ماند تا ببینیم اپل چه واکنشی نشان خواهد داد و با چه اسنادی قضات دادگاه واقع در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا را قانع خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-17 15:12

افزودن دیدگاه جدید