کد مطلب: 

222429

کاهش نرخ ارز‌های دیجیتال ادامه دارد/ بیت‌کوین 3200 دلار - اتریوم 85 دلار

در روزهای اخیر بازار ارز‌های دیجیتال با کاهش نسبتا شدیدی مواجه شد تا جایی که قیمت هر بیت‌کوین به 3200 دلار رسید. اتریوم نیز به عنوان دومین سکه مجازی با ارزش جهان با قیمت 85 دلار در حال معامله است و با کاهش قیمت مواجه بوده است.ریپل نیز همین وضعیت را تجربه می‌کند.
کاهش نرخ ارز‌های دیجیتال ادامه دارد/ بیت‌کوین 3200 دلار - اتریوم 85 دلار

امیرحسین تاج‌ساز کارشناس ارز‌های دیجیتال درباره علت افت قیمت ارز‌های دیجیتال به خبرنگار ایلنا گفت: پیش‌از این بسیاری از کارشناسان، قیمت ارز‌های دیجیتال به‌ویژه بیت‌کوین را دارای حباب می‌دانستند و معتقد بودند این حباب به زودی خواهد ترکید و حالا به نظر می‌رسد این اتفاق درحال وقوع است.

وی افزود: درحال حاضر افرادی که به نگه‌داری این نوع ارز‌ها علاقه‌ داشتند، در حال فروش هستند و یکی از دلایل افت قیمت‌ها همین موضوع است.

تاج‌ساز در پاسخ به این سوال که کاهش قیمت‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت؟ گفت: تا زمانی که میزان فروشندگان زیاد باشد، قیمت‌ها افت خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که قیمت ‌بیت‌کوین تا چند هفته دیگر به هزار دلار نیز برسد.

به گفته این کارشناس ، نمی‌توان واکنش بازار ارز‌های دیجیتال را پیش‌بینی کرد ؛ اما با جمع شدن صف فروشندگان احتمال رشد دوباره بازار وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-17 10:23

افزودن دیدگاه جدید