کد مطلب: 

222427

استفاده از کارت سوخت خودروها از اول دی ماه اجرایی می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه دولت از دی ماه استفاده از کارت سوخت را اجرایی می کند، گفت: مهلت ثبت نام کارت سوخت باید تمدید شود.
استفاده از کارت سوخت خودروها از اول دی ماه اجرایی می‌شود

به گزارش سیتنا، علی بختیار در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به ثبت نام کارت سوخت طی هفته های اخیر، گفت: مجلس و دولت درباره گزینه های سهمیه بندی، دو نرخی کردن و گرانی قیمت بنزین تصمیم نگرفته اند و از سوی دیگر با موضوع قاچاق سوخت مواجه هستیم که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: راهکاری که دولت اندیشیده و مجلس با آن با مخالفتی نداشته این بوده که از طریق احیای سامانه کارت هوشمند سوخت مردم بتوانند بدون سهمیه بندی از کارت، برای تامین سوخت استفاده کنند.

باید مهلت ثبت نام کارت سوخت تمدید شود

وی با بیان اینکه طی هفته های اخیر ثبت نام افرادی که کارت سوخت ندارند انجام شد، ادامه داد: باید مهلت ثبت نام کارت سوخت تمدید شود تا افرادی که در زمان قانونی نتوانستند ثبت نام کنند برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای عرضه سوخت در جایگاه ها وجود ندارد و قیمت سوخت افزایش نمی یابد، اظهار داشت: پس از اجرای سامانه کارت سوخت می توان ارزیابی کرد که آیا با استفاده از کارت سوخت،  قاچاق سوخت کاهش یافته و آیا راهکاری برای جلوگیری از قاچاق سوخت است یا خیر؟

چند طرح دیگر برای بررسی و ساماندهی سوخت در دستورکار کمیسیون انرژی است

وی با بیان اینکه دولت از دی ماه استفاده از کارت سوخت را اجرایی می کند، افزود: شیوه ی استفاده از کارت سوخت که دولت در شرایط کنونی آن را مدنظر قرار داده در گذشته وجود داشته و تجربه استفاده از آن نیز در کشور وجود دارد که بر این اساس اوضاع سوخت ساماندهی می یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه این موضوع که میزان ساماندهی سوخت با احیای کارت چه میزان است به زمان نیاز دارد، تصریح کرد:چند طرح دیگر برای بررسی و ساماندهی سوخت در دستورکار بررسیکمیسیون انرژی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-17 10:20

افزودن دیدگاه جدید