کد مطلب: 

222278

مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد!

رییس پلیس فتا تهران بزرگ از کشف پرونده شکایت چند شهروند تهرانی، مبنی بر انتشار تصاویر آن‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: انگیزه متهم از ارتکاب جرم، خصومت و انتقامجویی بوده است.
مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد!

به گزارش رکنا، سرهنگ کاظمی در این باره اظهار داشت: به دنبال طرح چندین شکایت شهروندان تهرانی، مبنی بر انتشار تصاویر آن‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با حساب کاربری جعلی که باعث بروز مشکلات خانوادگی و صدمه به موقعیت اجتماعی، خانوادگی و حیثیتی آن‌ها شده بود، کارآگاهان پلیس فتا موضوع را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار دادند.

سرهنگ کاظمی در ادامه گفت: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد شگرد مجرم در تمامی پرونده‌های مطروحه به یک شیوه بوده و تمامی شکات با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و این موضوع می تواند حکایت از آتش یک کینه خانوادگی داشته باشد.

وی ادامه داد: در مراحل تحقیقات، ظن پلیس به فردی که خود نیز از شکات پرونده بود قوی شد و مشخص شد وی با ساخت یک حساب کاربری در اینستاگرام، اقدام به انتشار تصاویر خانوادگی بستگان و اقوام خود نموده و برای منحرف ساختن پلیس و ظن بستگان خود اقدام به طرح شکایت واهی کرده است.

وی تصریح کرد: متهم ضمن انکار جرم خود، با مشاهده ادله موجود، لب به اعتراف گشود و انگیزه اش را اختلافات مالی و انتقام جویی از اقوام و بستگان خود بیان کرد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع رسانی کنند، گفت: کاربران هیچگاه اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی دیگران نکنند و ملزومات و قوانین فضای مجازی و حریم خصوصی افراد را رعایت نمایند تا در برابر قانون قرار نگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-12-12 22:56

افزودن دیدگاه جدید