کد مطلب: 

222093

واکنش کاربران توییتر به تبلیغ پزشکی مهناز افشار

تبلیغ پزشکی مهناز افشار برای آمپول نالوکسان سبب به وجود آمدن حاشیه‌هایی شده است. وزارت بهداشت با انتشار اطلاعیه‌ای به این اقدام اعتراض کرده و خانم افشار نیز اعلام کرده است این کار را به پیشنهاد یک بنیاد انجام داده است.
واکنش کاربران توییتر به تبلیغ پزشکی مهناز افشار

به گزارش سیتنا، چند نمونه از واکنش‌ها به این موضوع در توییتر را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز در ادامه می‌خوانید:

فرشته قاضی: مهناز افشار آمپول نالوکسان تبلیغ کرده و در جواب اعتراض ها گفته که پزشکان و داروسازان اگر نظرکارشناسی دیگری دارن بگن و به نسل جوان پزشک و داروساز هم توصیه که روی آستانه تحمل شون کار کنن! رسما تبلور خودهمه‌چیز پنداری و مسولیت ناشناسی.

علیرضا وهاب‌زاده: وقتی مهناز افشار از کودکی رویاش دکتری بوده و حالا هم برای مردم آمپول مرگ‌آور تجویز میکنه!

امید توشه: این چه فازیه تا مهناز افشار یک چیزی می‌گه بهش می‌پرند که «چون شوهرت فلان کرده، شما ساکت شو»؟ از کی تا حالا آزادی بیان آدم‌ها وابسته است به کردار همسران‌شون؟

بایسیکل‌ران: از خانم بازیگر میخوان که برای آموزش جهت کاهش مرگ ناشی از مصرف موادمخدر به عنوان یک چهره، با بنیاد آینه همکاری کنه. خانم بازیگر نظری سرخود میده و بعد هم تقصیر رو گردن بنیاد و‌ پزشکان میندازه و نقش قربانی رو بازی میکنه. خانم مهنازافشار! این نقش رو اصلا خوب بازی نکردید.

محمدشفیع اعجازی: همون‌طور که دلار چهارهزار و دویست‌ تومنی رو از آقای جهانگیری گرفتین، نالوکسان بدون نسخه رو هم برید از مهناز افشار بگیرید. تباهِ بی‌مسئولیت!

سیدعلیرضا آل‌داوود: چقدر جالب نالوکسان را مهناز افشار برای نابودی ملت تجویز میکند Hpv را یاسمن اشکی تراریخته را ابتکار و کلانتری فمنیسم را مولاوردی، بی حیایی و فحشا را مصی یزیدنژاد آبشخور همه هم یکی است! کسی به این نفوذ شک دارد؟

امیرحسین مصلی: اخبار ۲۰:۳۰ اول یک گزارش تخریبی در نقد #سلبریتی ها بخصوص #مهناز_افشار پخش کرد که چرا بدون تخصص دارو به مردم معرفی میکنند؟ و بعدش یه رپورتاژ آگهی در حمایت از تولیت آستان قدس رضوی پخش کرد که #إبراهیم_رئیسی در کنگره قلب ایران و اروپا داشت درباره دارو حرف میزد!

مهشید: خانم مهناز افشار! ما تو بازیگری تون دخالت می کنیم؟ شما تو مسائل اجتماعی و سیاسی اظهارنظری کردی ما چیزی گفتیم؟! ولی لطفا بیخیال علم پزشکی بشید!

ملیکا مهدوی: شما فکر کنید اگر یک آدم معمولی با تعداد فالوئر بالا که همسرش از رانت استفاده نکنه و با آقا زاده ها در ارتباط نباشه بخاطر منافع خودش تبلیغات دارویی رو بکنه که سلامت انسان رو به خطر بندازه دولت، وزارت بهداشت، قوه قضاییه با اون چیکار میکردند!

کیانا: کاش مهناز افشار قبل تز دادن یه سرچ ساده در مورد نالوکسان میکرد

داش اصغر: معرفی میکنم: مهناز افشار از ناصر خسرو همونجوری که تو انتخابات نسخه مردم رو پیچید

هنگامه: مهناز افشار پس از ارائه مقاله های سیاسی اجتماعی مفید برای رشد جامعه به اظهار نظر پزشکی روی آورد . چیطوری دکتر افشار؟

فاطمه: من پیشنهادم به دوستان و همکاران بهداشت و سلامت اینه که درس خوندن و گذروندن عرصه های بالینی رو بذاریم کنار و بریم سلبریتی بشیم! گویا اینجوری بیشتر میشه تو امور درمانی نظر داد!

ریجکشن: خب خیلی ممنون که همتون شاخ علمی هستین و نوبتی یقه‌ی مهناز افشار رو بخاطر نالوکسان گرفتین که وای چرا گفت بدون نسخه میشه خرید؟! شما یکی رو دیدی اوردوز کرده بردار ببرش دکتر، نسخه بگیر بعد برو داروخونه دارو رو بخر و بعد ببرش سر قبر اونی که اوردوز کرده.

سپهر سلطانی: خوب شد ارزشیا بهانه جدید برا زدن مهناز افشار پیدا کردن. الآن یه عده دوباره بحث داروی قاچاقه چیه (اونی که می‌گن شوهرش وارد می‌کرده) رو باز پیش می‌کشن. متأسفانه هرکیو که شما ضدشو بگید، خود هیتلرم باشه من بهش ارادت پیدا می‌کنم. حالا می‌خواد همسر قاچاقچی باشه یا هرچی. دست خودم نیست.

شکلات تلخ: چرا مهناز افشار راجع به بارور کردن ابرها هنوز نظری نداده؟

فاطمه فاطمی: یه بازیگر با توجه به صحبت‌های یه خواننده که از قضا هیچ کدومم سررشته‌ای تو پزشکی ندارن دارو تجویز میکنه زیبا نیست؟

حنانه: خانم مهناز افشار به عنوان یک هموطن ازتون خواهش میکنم بیشتر دقت کنید. این مسایل را به متخصصین بسپارید.

مبین: اظهار نظر یک عدد سلبریتی #مهناز_افشار در خصوص یک آمپول، کل انجمن و جامعه پزشکی در این مورد جبهه گرفته و بیانیه صادر کردند که دخالت بیجا صورت نگیرد. جالب است این دست سلبریتی‌ها اجازه اظهار نظر در خصوص موارد #سیاسی و #امنیتی را دارند چون #آزادی_بیان وجود دارد و نیازی ب تخصص ندارد

محمد: یه درفت مقاله دارم در مورد میزان وراثت‌پذیری رفتارهای عنکبوتها، بنظرم قبل اینکه بفرستمش واسه سردبیر ژورنال بدم مهناز افشار خونه نظرات و پیشنهاداتش رو بگه

افشین: به نظرم شبکه سه ناجوانمردانه داره مهناز افشار تخریب میکنه، دلیل این تخریب ها حمایت #مهناز_افشار از مردم و کارگران و زندانبان سیاسی هستش شک نکنید.

آقای مایکل کورلئونه: بیشتر داروهای معمولی “حتی”؛ باید طبق نظر پزشک مصرف بشه؛ دیگه این که یک داروی معمولی نیست که هرکی معتاد بود بره تزریق کنه حتما باید با مشورت پزشک متخصص ایتفاده بشه خواهشا فقط همون در زمینه سیاست واردشوید نه هرموردک چندخط از اون خوندیم مخصوصا زمینه ی دارو که با جون افراد درارتباط هست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-12-08 13:05

افزودن دیدگاه جدید