کد مطلب: 

221857

اختلاف بین مدیرعامل آمازون و اپل از بین رفت

به نظر می رسد تیم کوک مدیرعامل اپل و جف بیزوس مدیرعامل آمازون بالاخره دست از اختلافات قدیمی برداشته اند و تصمیم به همکاری گرفته اند. این موضوع را می توان از همگام سازی دستیار صوتی آمازون با سرویس موسیقی اپل درک کرد.
اختلاف بین مدیرعامل آمازون و اپل از بین رفت

به گزارش سیتنا، بالاخره انتظارهای کاربران به پایان رسید و به زودی کاربران آمازون اکو قادر به استفاده از دستیار صوتی های خود برای پخش موسیقی های ذخیره شده در اپل موزیک خواهند بود.

بر این اساس همه شواهد حکایت از آن دارد که بالاخره روابط سر اپل و آمازون در حال گرم شدن است. بر مبنای این توافق مشترکان اپل موزیک قادر خواهند بود از 50 میلیون آهنگ در دستگاه های اکو لذت ببرند. مشتریان می توانند از الکسا برای پخش ترانه های مورد علاقه، انتخاب هنرمندان و آلبوم ها یا جستجوی هر یک از فهرست های منتخب اپل در سراسر جهان استفاده کنند.

این نخستین پلتفرمی نیست که از خارج از شرکت اپل با اپل موزیک همکاری می کند، پیش از این نیز برنامه اندروید اپل موزیک این همکاری تاریخی را ثبت کرده است اما این خبر از آن جهت اهمیت دارد که یک نقطه عطف جدی در رابطه یخ زده اپل و آمازون محسوب می شود.

پیش از این نیز آمازون پس از مدتها روابط سرد با اپل اعلام کرد که برخی محصولات این شرکت را در فروشگاه های خود به فروش می رساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-01 16:52

افزودن دیدگاه جدید