کد مطلب: 

221836

اطلاعات محرمانه سامسونگ به شرکتی چینی فروخته شد

یازده کارمند شرکت سامسونگ اطلاعات محرمانه این شرکت که برای حفظ آن‌ها مبلغ بسیار زیادی هزینه شده بود را به یک شرکت چینی فروختند.
اطلاعات محرمانه سامسونگ به شرکتی چینی فروخته شد

به گزارش سیتنا، هیچ شکی نیست که سامسونگ امروز بهترین صفحه نمایش OLED را برای گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند. پانل‌های پیشرو در کلاس آن در آیفون XS جدید، XS Max و Galaxy S9 و Galaxy Note9 خود است. در نتیجه، این شرکت حدود 95 درصد سهام بازار را برای پانل‌های OLED کوچک و متوسط در دست دارد. بنابراین آخرین اخبار که مربوط به 11 کارمند این شرکت است که اسرار تکنولوژی سامسونگ را برای یک شرکت چینی فاش کرده اند، خیلی خوب نیست.

کره جنوبی اکنون به یک مورد نگاه می‌کند که در آن 11 کارمند اسرار تولید OLED سامسونگ را به یک شرکت چینی به قیمت تقریبا 14 میلیون دلار فروخته اند. سه نفر از آن‌ها اکنون دستگیر شده اند و منتظر آزادی هستند، نکته‌ای که این مسئله را عجیب‌تر می‌کند این است که این فهرست شامل مدیر عامل شرکت نیز می‌شود. آن‌ها یک شرکت پوسته ای را ایجاد کرده بودند که توسط آن همه اطلاعات را ارسال می‌کرده‌اند.

کار این فروشنده اطلاعات این بود که تجهیزات خودکار برای پانل‌های OLED سامسونگ تولید کند، به همین دلیل اطلاعات زیادی در مورد روند تکنولوژی این شرکت و محصول بی‌نظیرش داشتند. آن‌ها نقشه‌ها و طرح‌های پانل‌ها برای این شرکت چینی ارسال می‌کردند. به نظر می‌رسد همه این اطلاعات در مورد تکنولوژی لمینیت 3D برای OLED های منحنی است.

این یک نقض آشکار توافقنامه عدم افشای اطلاعات محرمانه شرکت است و سامسونگ می‌گوید که این اجازه را نخواهد داد. نگهداری و حفاظت از این اطلاعات شش سال زمان و میلیون‌ها دلار هزینه برای شرکت سامسونگ داشته است. اما امروز متوجه می‌شویم که این اتفاق آن چنان هم درست نیوفتاده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-12-01 10:04

افزودن دیدگاه جدید