کد مطلب: 

221707

هنگ کنگی ها از پرسپولیسی ها جلو زدند

هواداران پرسپولیس برای انتخاب بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا به گل زیبای هافبک تیم شان رای دادند اما از قرار معلوم آرای آنها برای اول شدن گل نوراللهی کافی نبود.
هنگ کنگی ها از پرسپولیسی ها جلو زدند

به گزارش خبرورزشی، احمد نوراللهی یکی از زیباترین گل‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۸ را مقابل الجزیره امارات به ثمر رساند تا کاندیدای کسب این عنوان شود. در میان کاندیداها، گل مامه تیام از استقلال نیز دیده می‌شد و البته ۷ کاندیدای دیگر نیز حضور دارند.

با این حال، با رای هواداران پرسپولیس، نوراللهی موفق شده بود در مکان نخست قرار بگیرد، اما به شکل عجیبی از صبح امروز، او که رای بسیار بالایی داشت، جای خود در صدر این نظرسنجی را به چنگ چین لانگ داد. این بازیکن هنگ کنگی از باشگاه کیچی توانست با بیش از ۵۷۰ هزار رای در مکان نخست قرار بگیرد و نوراللهی و پرسپولیسی‌ها را با بیش از ۴۳۰ هزار رای به مکان دوم بفرستد!

گفتنی است بعد از عدم کامیابی در رای گیری بهترین تماشاگران جهان که رسانه مارکا اسپانیا به راه انداخته بود، گویا پرسپولیسی‌ها باید منتظر دومین شکست در نظرسنجی‌های بین المللی باشند و این بار گوی سبقت در انتخاب بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا را به هنگ کنگی ها باختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-27 17:51

افزودن دیدگاه جدید