کد مطلب: 

221666

گوشی جدید ال‌جی با 16 لنز در راه است!

بر اساس برخی گزارشهای تایید نشده گوشی های هوشمند و جدید ال جی احتمالا دوربینی با 16 لنز خواهند داشت و این موضوع می تواند کار را برای سایر رقبا به شدت سخت کند.
گوشی جدید ال‌جی با 16 لنز در راه است!

به گزارش سیتنا، ال جی در حال کار روی گوشی هوشمندی است که حتی رقبای سرسختی مثل سامسونگ را شکست خواهد داد.

اگر این گزارشها صحت داشته باشد نتیجه می گیریم که سوگلی آخر ال جی یعنی LG V40 ThinQ با 5 لنز نتوانسته مدیران ارشد ال جی را راضی کند و آنها به دنبال یک گوشی منحصر به فرد تر هستند که فراتر از سه دوربین عقب و 2 جانبی باشد.

پشی از این نیز سامسونگ،خبر داده بود که احتمالا در گوشی جدید خود از لنزهای بیشتری بهره می برد و اگر به گواهی ثبت اختراع ال جی استناد کنیم باید دید کدام شرکت می تواند سریع تر از دیگران رکورد دار شود.

گواهی اختراع ثبت شده توسط ال جی نشان می دهد که این شرکت ممکن است در حال کار یا حداقل فکر کردن در مورد یک گوشی 16 لنزی باشد.پیشبینی می شود این 16 لنز، در طرح ماتریس 4 × 4 در پشت گوشی هوشمند قرار می گیرند و با توجه به حق ثبت اختراع، از مناظری چندگانه در یک قاب عکس می گیرند. این فناوری به گرفتن تصاویر متحرک 3D  نیز کمک می کند و جایگزینی اشیاء در عکس ها را آسان تر می کند.

با همه این تفاسیر این، تنها گمانه زنی از روی یک گواهی ثبت اختراع است و می تواند اشتباه باشد. بنابراین شاید حتی سامسونگ از ال جی سریع تر اقدام کند، باید دید کدام یک از غولهای فناوری می توانند این اقدام خارق العاده را رقم زنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-26 16:18

افزودن دیدگاه جدید