کد مطلب: 

221520

تبلیغات مزاحم از یوتیوب حذف می‌شوند

یوتیوب برای مبارزه با تبلیغات مزاحم کاربران برنامه ویژه ای دارد. برنامه ای که کمک می کند تبلیغات محدود شده و از سر راه کاربر به سرعت کنار روند.
تبلیغات مزاحم از یوتیوب حذف می‌شوند

به گزارش سیتنا، یکی از گلایه های رایج بسیاری از کاربران یوتیوب در مورد این برنامه تبلیغاتی است که هر از چند گاهی در نقش مزاحم روی صفحه مانیتورشان ظاهر می شوند.

فرض کنید در حال برگزاری یک کنفرانس ویدیویی هستید یا فیلمی مهم را برای دیگران پخش می کنید و ناگهان با تبلیغاتی مواجه می شوید که اساسا مایل نبودید پخش شوند. فارغ از به هم خوردن برنامه کاری و تفریحی بعد از پخش این تبلیغات، می توان حدس زد که تبلیغات ناخواسته تا چه حد اعصاب خرد کن هستند.

با کمک این افزونه جدید شما می توانید ویدیوهای تبلیغاتی را به سرعت رد کرده و یک ویدیو را با کیفیت کمتر اما بدون هیچ نوع تبلیغاتی انتخاب کنید.

درواقع این پلتفرم یک تجربه جدید از تماشای ویدیو را در اختیار کاربران می گذارد. تجربه ای که به کاربران امکان می دهد ویدیوها را به سرعت رد کنند. افزون بر این ها اگر کاربران تبلیغات مرحله نخست را رد کنند، احتمال این که تبلیغات در مرحله بعدی نیز برای کاربران ارسال شود به 40 درصد کاهش پیدا می کند.

این تجربه جدید ابتدا روی یوتیوب نسخه دسکتاپ قرار می گیرد و سپس به زودی در موبایلها و تلویزیونهای کاربران دیده می شود.جالب است بدانید این روزها بیشتر مردم یوتیوب را از تلویزیون تماشا می کند و این یعنی به طور متوسط بیش از 180 میلیون ساعت تماشای روزانه.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-22 11:36

افزودن دیدگاه جدید