کد مطلب: 

221514

عملکرد شیائومی موفق‌تر از سال گذشته است

شیائومی با انتشار تازه‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرده است که این شرکت در ۹ ماهه نخست سال جاری موفق به کسب ۱.۴۵ میلیارد دلار سود خالص شده است.
عملکرد شیائومی موفق‌تر از سال گذشته است

به گزارش سیتنا، شیائومی که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین برندهای نوظهور چینی در حوزه تولید گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیکی است، در سال‌های اخیر توانسته است به میزان فروش بی‌سابقه ای دست پیدا کند و از طریق کسب محبوبیت و استقبال کاربران، درآمد و سودآوری بالایی را نیز برای خود به ارمغان بیاورد.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های مالی منتشر شده توسط شرکت شیائومی در ۹ ماه نخست سال جاری حاکی از آن است که این شرکت توانسته است ۱.۴۵ میلیارد دلار سود خالص بدست آورد که این رقم تنها در سه ماهه اخیر به ۳۵۷.۲۳ میلیون دلار سود خالص رسیده است. این اعداد و ارقام به وضوح نشان می دهد که در مقایسه با سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. این در حالی است که سود شیائومی توسط کارشناسان و تحلیلگران در این بازه زمانی ۲۷۳.۷ میلیون دلار تخمین زده شده بود و شیائومی توانست با عبور از مرز پیش بینی‌ها، عملکرد موفقیت آمیزی را برای خود به ثبت برساند.

البته سود عملیاتی شیائومی ۳۸.۴ درصد کاهش داشته ولی درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت در جهان با یک رشد ۴۹.۱ درصدی مواجه شده است. این آمار و ارقام نشان می دهد که فروش کلی گوشی‌های هوشمند در چین و به طور کلی در بازارهای بین المللی رو به کاهش بوده و به نظر می‌رسد رکود بازار موبایل همچنین ادامه دار است.

بر اساس تحلیل موسسه تحقیقاتی IDC که در وب سایت gsmarena آمده است ، شیائومی در کنار دو برند چینی دیگر به نام های اوپو و ویوو مجموعا یک چهارم از سهم بازار موبایل جهان را در نیمه نخست سال جاری به خود اختصاص داده اند.

یکی از بازارهایی که روند رو به رشدی داشته، بازار هند بوده که به نظر می رسد شیائومی با ارائه محصولات باکیفیت در عین حال مقرون بصرفه توانسته است نظر کاربران هندی را به سمت و سوی خود جذب کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-22 09:06

افزودن دیدگاه جدید