کد مطلب: 

221178

تعیین مقررات برای دره سیلیکون الزامی است

تیم کوک؛ مدیرعامل اپل می گوید تعیین مقررات برای سیلیکون ولی اجتناب ناپذیر و الزامی است. درواقع وی به عنوان رئیس یکی از سرشناس ترین شرکت های فناوری جهان نگران آینده جهان تکنولوژی است.
تعیین مقررات برای دره سیلیکون الزامی است

به گزارش سیتنا به نقل از انتخاب، تیم کوک می گوید که جزر و مدهایی بزرگ در آستانه تحمیل شدن به جهان تکنولوژی هستند.

تیم کوک معتقد است اگر چه هم اکنون غولهای سیلیکون ولی با سرعت و قدرت یکه تازی می کنند، اما ممکن است این یکه تازی به زودی با شکست مواجه شود.

طبق گفته تیم کوک؛ مدیر عامل شرکت اپل، گفته می شود که تنظیم صنعت فناوری در حال حاضر "اجتناب ناپذیر" است. تیم کوک در جریات سخنرانی در مصاحبه ای با Axios در HBO  هشدارهایی جدی برای سیلیکون ولی داشت.

او گفت: "به طور کلی من از طرفداران تنظیم مقررات نیستم. اما معتقدم در بازار آزاد مجبوریم اعتراف کنیم که باید مقرراتی وجود داشته باشد."

کوک گفت، صنعت باید یاد بگیرد که به موضوع حریم خصوصی به عنوان یک ابزار سودآور نگاه نکند. این یک انتخاب غلط است. کوک در بخشی دیگر از سخنانش اعتراف کرد که خود او به گوشی هوشمندش وابستگی دارد ولی در تلاش است این عادت را ترک کند.

کوک گفت: "فناوری خوب یا بد است، زیرا شما آن را بسته به خالق قرار داده اید. "بسیاری از زمانها، خالق این کار را انجام نداده است. پیش بینی این چیزهای منفی است که می توان از آن استفاده کرد."

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-19 16:11

افزودن دیدگاه جدید