کد مطلب: 

221002

تجاوز وحشتناک یک پدر به دختر 14 ساله‌اش جلوی دوربین اینترنت!

پدری دختر بیمار خود را جلوی دوربین مورد تجاوز قرار می داد.
تجاوز وحشتناک یک مرد به دختر 14 ساله جلوی دوربین!

به گزارش رکنا، رسانه‌های دولتی انگلستان از قول دادگاه عالی این کشور اعلام کردند که دپارتمان‌های خدمات اجتماعی و امور شهروندی این کشور به شدت در تلاشند تا راه‌حلی برای نجات دختربچه 14 ساله‌ای که قربانی تجاوز والدینش شده است، پیدا کنند.

دادگاه عالی منطقه پلی موث کراون در انگلستان در مصاحبه ای اعلام کرد که دپارتمان خدمات اجتماعی این منطقه و دپارتمان امور شهروندی انگلستان در تلاشند تا دختر بچه 14 ساله‌ای را که از جانب پدرش مورد تجاوز قرار گرفته و مادرش هم از صحنه‌های تجاوز فیلم‌برداری کرده است را نجات داده و او را به یک مکان امن منتقل کنند البته این تلاش تاکنون بی نتیجه مانده است.

در گزارش دپارتمان این کشور آمده است که والدین این دختر، هنگامی که وی 13 سال داشته او را از ادامه تحصیل در مدرسه بازداشته و به دپارتمان آموزش و پرورش منطقه پلی موث کراون تعهد دادند که در خانه و با معلم خصوصی ادامه تحصیل دخترشان را پیگیری می کنند، در حالی که چنین تعهدی اصلا انجام نشد.

همچنین در آزمایشات انجام شده مشخص شد که این دختر بچه 14 ساله به نوعی بیماری به نام سندروم عدم تطبیق و یا عدم سازگاری مبتلاست و والدین او از این نقص استفاده کرده و با شست و شوی مغزی از دخترشان سواستفاده کردند.

در این گزارش آمده است که در زمان برگزاری دادگاه، این دختر بچه 14 ساله در حضور هیات منصفه و قاضی اعلام کرده بود که با خواست خود مورد تجاوز والدینش قرار گرفته، در حالی که شست‌وشوی مغزی علت اصلی این رضایت بوده است.

با این حال، چنین ادعایی تاکنون ثابت نشده است و ماموران اداره خدمات اجتماعی و بهزیستی هم در تلاشند تا با اثبات کامل این ادعا، دختر بچه را نجات دهند.

مادر این دختر تاکنون ده‌ها تصویر و فیلم مستهجن از وی در شبکه‌های اینترنتی منتشر کرده است.

در این گزارش نیز به این موضوع اشاره شده است که در صورت اثبات کامل این تجاوز، پدر این دختر که 43 سال دارد، به حداکثر 10 سال حبس محکوم می شود.

قاضی رسیدگی به این پرونده‌ گفت: تاکنون چنین موردی را در انگلستان شاهد نبودیم، این مورد بسیار وحشتناک است.

این مورد زمانی به یک فاجعه ملی برای انگلیس بدل شد که تصاویر این دختربچه در اینترنت به صورت سراسری پخش شد و پس از آن نیروهای پلیس با شناسایی منزل وی، به خانه هجوم برده و والدین سنگدل این دختربچه را دستگیر کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-13 23:00

افزودن دیدگاه جدید