کد مطلب: 

220980

پرچمداران سابق سونی نسخه‌ی نهم اندروید را دریافت می‌کنند

کمپانی سونی اعلام کرده است که پرچمداران سابق این شرکت یعنی گوشی‌های Xperia XZ1 نسخه نهم اندروید را دریافت خواهند کرد.
پرچمداران سابق سونی نسخه‌ی نهم اندروید را دریافت می‌کنند

به گزارش سیتنا، کمپانی سونی از ابتدا قصد داشت تا اندروید 9.0 Pie را برای گوشی‌های پرچمدار سابق خود یعنی Xperia XZPremium، XZ1 و XZ1 Compact در تاریخ 26 اکتبر عرضه کند اما هنگام ارائه متوجه شد که این سیستم عامل روی گوشی‌های ذکر شده دارای چند باگ است. از آنجایی که کسی دوست ندارد، سیستم عامل گوشی خود باگ داشته باشد، سونی هم ارائه این سیستم عامل را برای این سه مدل Xperia به تأخیر انداخت و حالا این گوشی‌ها در برخی از بازارها اندروید پای را دریافت می‌کنند.

با توجه به احساسی که کاربران در مورد ژست‌های ناوبری اندروید پای دارند، آن‌ها می‌توانند هم خوشحال و هم ناراحت از عرضه این سیستم عامل برای گوشی‌های ذکر شده Xperia باشند. کسانی که دارای یکی از گوشی‌های Xperia XZ Premium، Xperia XZ1 یا Xperia XZ1 Compact هستند، زمانی که نوتیفیکیشن آپدیت خود را دریافت کنند، حتما باید به وای-فای متصل شوند تا نسخه آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت کنند. علاوه بر این، کاربران باید گوشی خود را قبل از شروع روند آپدیت کردن، به طور کامل شارژ کنند. خبر بد این است که حجم اندروید پای برای این گوشی‌ها بسیار سنگین است.

پیش از این گوشی‌های جدید این شرکت از جمله، Xperia XZ2، XZ2 Compact آپدیت شده بودند. Xperia XZ3 که امسال معرفی شد، به صورت پیش فرض دارای اندروید پای بود. دیگر گوشی‌های سونی هم مانند Xperia XZ2 Premium اواخر ماه نوامبر آپدیت اندروید دریافت خواهد کرد. چهارم مارس هم Xperia XA2، XA2 Ultra و XA2 Plus این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

در کنار همه این‌ها، آپدیت اندروید پای برای گوشی‌های سونی ارتقای عملکرد دوربین را به همراه خواهد داشت که دوربین‌های این دستگاه‌ها را به فیلمبرداری 1080 پیکسلی اسلوموشن مجهز خواهد کرد. همچنین پچ امنیتی ماه اکتبر برای گوشی‌های یاد شده روی همین آپدیت ارائه خواهد شد. این سندی است برای این که نشان دهد آپدیت اندروید 9.0 Pie قرار بود اکتبر برای گوشی‌های اکسپریا عرضه شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-13 10:44

افزودن دیدگاه جدید