کد مطلب: 

220962

انتقادات تند هواداران استقلال در فضای مجازی به آقای گزارشگر

گزارش مزدک میرزایی با انتقادات تند هواداران استقلال در فضای مجازی توأم شد.
انتقادات تند هواداران استقلال در فضای مجازی به آقای گزارشگر

به گزارش خبرورزشی، مزدک میرزایی گزارشگر جدال برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در بخشی از حرف‌هایش مدعی شد که سپاهان با لوکا بوناچیچ و ذوب‌آهن با منصور ابراهیم‌زاده حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده‌اند، اما در جدال پایانی مقهور شدند.

این حرف باعث اعتراض استقلالی‌ها در فضای مجازی شده و استقلالی‌ها با اشاره به حرف‌های میرزایی خطاب به او نوشته‌اند: شما که گزارشگر و تحصیلکرده هستی، چطور بین جام باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان آسیا تفاوت قائل می‌شوی؟ مگه قهرمانی‌های رئال و بارسا در دورانی که جام باشگاه‌های اروپا بود و هنوز لیگ قهرمانان اروپا راه نیفتاده بود، الان محاسبه نمی‌شود؟ مگه استقلال قهرمانی در آسیا را تجربه نکرده است؟ مگه این تیم قبل از سپاهان و ذوب‌آهن فینالیست جام باشگاه‌ها نشده بود؟ پس چرا در موردش حرفی نزدی؟ چطور یادت بود از لوکا و ابراهیم‌زاده صحبت کنی، اما منصور پورحیدری و ناصر حجازی را که سال‌ها قبل از این دو مربی با استقلال به فینال جام باشگاه‌های آسیا رسیدند را فراموش کردی؟ چقدر زود اسطوره‌های فقید ما از یادت رفت.

البته حتی اگه تو (مزدک میرزایی) حجازی و پورحیدری را فراموش کنی، ما استقلالی‌ها و تاریخ فوتبال ایران هرگز آن‌ها را از یاد نخواهیم برد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-12 18:17

دیدگاه‌ها

تصویر m
عجبا!حتی گزارشگرتونم میدونه استقلال و پرسپولیس تا اصفهان نباشه اوناهم وجودندارن.پس اعتراض بی اعتراض
ارسال شده توسط m در 21 آبان 97 - 20:51

افزودن دیدگاه جدید