کد مطلب: 

220864

برنامه‌های خیریه ایلان ماسک در راه است

ایلان ماسک قصد دارد به زودی از برنامه های خیریه خود رونمایی کند. برنامه هایی که به نظر می رسد به عنوان بخش فرعی تونل های زیرزمینی او رونمایی خواهند شد.
برنامه‌های خیریه ایلان ماسک در راه است

به گزارش سیتنا، تونل های زیرزمینی ایلان ماسک وظیفه حمل و نقل شهری را بر عهده خواهند داشت و از مدت ها پیش به سوژه اصلی رسانه های ایالات متحده تبدیل شده اند. با این وجود به نظر می رسد پس از پروژه تونل زیرزمینی لس آنجلس، پروژه ای دیگر در راه خواهد بود.

مدیر عامل شرکت بورینگ؛ایلان ماسک می گوید تونل های حمل و نقل شهری تنها هدف جا به جایی مسافران را بر عهده نخواهند داشت.

طبق گزارش فوربس، روز گذشته و در جریان نشست شهری شهرداری های ارشد ایالات متحده ایلان ماسک اعلام کرد که برنامه ای خیریه برای تسهیل حمل و نقل آب، فاضلاب، برق و ... خواهد داشت. وی تاکید کرد از انجام این نوع پروژه ها لذت خواهد برد.

ایلان ماسک در این خصوص گفت: "ما به دنبال پیاده سازی انقلابی  طرحی پیشرفته و تونل زنی با تکنیک هایی مدرن هستیم. من فکر می کنم که ما واقعا می توانیم شبکه حمل و نقل آمریکا را تغییر دهیم."

با توجه به اینکه پروژه آزمایشی این شرکت در کالیفرنیا، در سایه پروژه شهری لس آنجلس می تواند طی چهار سال آینده، جهان حمل و نقل را تغییر دهد، ماسک قصد دارد پروژه ای جدید را به شکل موازی ادامه دهد.

پروژه لوپ ایلان ماسک می تواند یک وسیله نقلیه را در ترافیک لس آنجلس با سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) حمل کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-11-10 09:13

افزودن دیدگاه جدید