کد مطلب: 

220664

انتشار رمان جدید نویسنده مشهور در فیس‌بوک

نویسنده پرفروش آمریکایی به منظور تغییر ذائقه خوانندگان نسل جدید، آخرین رمان خود را در پیام‌رسان فیس‌بوک منتشر کرد.
انتشار رمان جدید نویسنده مشهور در فیس‌بوک

به گزارش ایران آرت، جیمز پترسون یکی از مطرح‌ترین نویسندگان امریکا و اولین نویسنده‌ای نیز است که بیش از یک میلیون کتاب الکترونیکی و 375 میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سراسر دنیا به فروش رفته است. حالا او تصمیم گرفته رسانه جدیدی را امتحان کند و با انتشار یک کتاب الکترونیک جدید در پیام‌رسان فیس‌بوک به تجربه مطالعه صورت مدرنی ببخشد.

فیس‌بوک برای اولین بار تجربه انتشار آخرین رمان 400 صفحه‌ای پترسون را با عنوان «سرآشپز» که در پلت‌فرم پیام‌رسان‌اش به سه ساعت کاهش یافته، آغاز کرده است.

علاقه‌مندان به آثار پترسون می‌توانند با جستجوی نام رمان او در فیس‌بوک داستان او را بخوانند. آن‌ها هم‌چنین می‌توانند با شخصیت‌های داستان و لوکیشن‌ها از طریق ویدیو و کلیپ‌های صوتی مرتبط به داستان وارد تعامل شوند. فیس‌بوک همچنین امکان برقراری جلسه‌های ارتباط زنده با پترسون را به این امکان افزوده و برای هر کدام از شخصیت‌های اصلی داستانی یک حساب در اینستگرام باز کرده است.

پترسون درباره این تجربه جدید گفت: «مردم دیگر مثل سابق کتاب نمی‌خوانند. کشف راه‌های جدید برای برقراری ارتباط با طرفدارانم برایم مهم است و تجربه پیام‌رسان فیس‌بوک برای انتشار رمان «سرآشپز» نه تنها آن را آسان‌تر در دسترس خوانندگان نسل جدید قرار می‌دهد بلکه آن‌ها می‌توانند لذت یک خوانش مهیج و جالب را برای اولین بار تجربه کنند.»

او در ادامه افزود: «همیشه ایده ترکیب  فیلم، عکس، متن و کتاب را دوست داشته‌ام. به فیس‌بوک پیشنهاد دادیم و آن‌ها پذیرفتند. در این تجربه تازه خوانندگان می‌توانند در حال خواندن این کتاب در فیس‌بوک، پیام‌های کوتاه شامل فیلم، عکس و کلیپ صوتی از آن‌چه درحال خواندن آن هستند را هم‌زمان دریافت کنند که بیشتر شبیه یک مقاله خبری آنلاین به همراه عکس‌ها و ویدئوها است. به آن‌ها قول می‌دهم که هرگز چیزی شبیه به این را در ادبیات ندیده‌اند. بیست سال بعد کسی چه می‌داند شاید همه چیز به صورت آنلاین در دسترس قرار بگیرد اما در حال حاضر ما نیاز به ادبیات داریم و نمی‌توان آن را آنلاین ارائه کرد. بنابراین امروز به ناشرانی نیاز داریم که تمایل دارند وارد قلمروهای جدید تجربه‌نشده و نامعمول شوند و آن‌ها را بیازمایند.»

«سرآشپز» که در ماه آینده میلادی روانه بازار خواهد شد داستان یک سرآشپز معروف اهل نیواورلیانز امریکا را روایت می‌کند که در حین انجام وظیفه متهم به یک قتل می‌شود. او در حالی که تلاش می‌کند تا خود را تبرئه کند پی می‌برد که یک حمله تروریستی شهرش را تهدید می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-03 18:10

افزودن دیدگاه جدید