کد مطلب: 

220328

اپلیکیشن کیبورد سامسونگ مجهز به حالت شناور می‌شود

سامسونگ اعلام کرده است که اپلیکیشن کیبورد این شرکت برای گوشی‌های اندرویدی مانند جیبورد دارای حالت شناور می‌شود.
اپلیکیشن کیبورد سامسونگ مجهز به حالت شناور می‌شود

به گزارش سیتنا، سامسونگ این روزها سخت مشغول توسعه و ارتقای نرم‌افزارهای خود است و به تازگی برنامه‌ریزی کرده تا یک قابلیت مهم را به اپلیکیشن اندرویدی کیبورد خود اضافه کند، قابلیتی که این اواخر به جیبورد گوگل اضافه شده است یعنی حالت شناور. این قابلیت جدید هنوز روی دستگاه‌های گلکسی برای کاربران در دسترس نیست اما کسانی که یک نسخه بتای لو رفته از اندروید پای را که در روزهای اخیر لو رفته، روی دستگاه خود نصب کنند می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.

افراد گروه XDA Developers که اخبار زیادی را درباره گوشی‌ها و نرم‌افزارهای آن‌ها فاش می‌کنند، متوجه یک نسخه جدید از کیبورد سامسونگ در یکی از نسخه‌های بتای فاش شده اندروید Pie برای Galaxy S9 و +S9 و Galaxy Note 9 شده‌اند. این اپ آپدیت شده شامل یک حالت شناور است که به کاربران اجازه می‌دهد کیبورد را به هر جای صفحه نمایش که می‌خواهند، انتقال دهند.

این حالت شناور جدید کیبورد سامسونگ می‌تواند در فهرست تنظیمات کیبورد فعالسازی شود جایی که گزینه‌هایی مانند حالت استاندارد کیبورد و حالت استفاده با یک دست کیبورد هم در آن دیده می‌شود. نسخه جدید کیبورد سامسونگ ممکن است در کنار اولین آپدیت اندروید 9.0 Pie عرضه شود اما بهتر است تاریخ دقیقی برای آن مشخص نکنیم چرا که هنوز چیزی قطعی نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-28 10:50

افزودن دیدگاه جدید