کد مطلب: 

220185

گوشی تاشوی دو نمایشگره سامسونگ ماه آینده رونمایی خواهد شد

سامسونگ خبر داد که قرار است گوشی هوشمند تاشوی دو نمایشگره این شرکت در کنفرانس توسعه دهندگان ماه بعد سامسونگ رونمایی شود.
گوشی تاشوی دو نمایشگره سامسونگ ماه آینده رونمایی خواهد شد

به گزارش سیتنا، سامسونگ روز به روز به پرده برداری از اسمارت‌فون تاشوی خود نزدیکتر می‌شود، گوشی هوشمندی که یک نمونه اولیه آن طی سالیان زیادی روی آن کار کرده است. در توئیتی که اواخر هفته پیش از سامسونگ منتشر شد، این کمپانی خبر از یک رونمایی بزرگ از این محصول یا حداقل، یک نسخه اولیه از آن را داد و کنفرانس توسعه دهندگان خود را به عنوان یک تقاطع بین حال و آینده خطاب کرد. این تیزر در توئیتر سامسونگ گرافیکی را نشان می‌داد که در آن دو خط از هم باز می‌شود و فلشی به سمت راست را تشکیل می‌دهند.

الان مدت زیادی است می‌شنویم که سامسونگ به نمایش دادن گوشی تاشوی خود نزدیک است. مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، دانگ‌جین کو در مصاحبه‌ای با CNBC در سپتامبر اشاره کرده بود که این محصول همین امسال برای رونمایی آماده خواهد شد اما هنوز هیچ نشانه‌ای هم از این گوشی تاشوی دو نمایشگره یا حتی نمونه اولیه آن ندیده‌ایم.

به نظر می‌رسد که ماه بعد دیگر این چیزها را نگوییم چرا که احتمال بالایی وجود دارد که یا یک نمونه اولیه از این دستگاه یا حتی نسخه نرم‌افزاری آن در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که از 7 نوامبر (16 آبان) در سانفرانسیسکو آغاز می‌شود، رونمایی شود.

تا به حال، تمام آن چیزی که می‌دانیم یک ویدئوی مفهومی از سال 2014 منتشر شده از این دستگاه است که نشان می‌داد این دستگاه چه شکل و شمایلی خواهد داشت و چگونه مورد استفاده قرار می‌گرفت تا تا شود و سایز آن کم شود. پیش از آن هم، سامسونگ یک نمونه اولیه از آن را با نمایشگر انعطاف‌پذیر AMOLED به نمایش گذاشت که تاریخ انتشار آن به 2012 بازمی‌گردد.

حال باید صبر کنیم تا ببینیم که آیا سامسونگ این گوشی را ماه بعد معرفی خواهد کرد یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-24 12:14

افزودن دیدگاه جدید