کد مطلب: 

220150

مکه در جمع پرجستجوترین اماکن در وب

بسیاری از مردم عادت دارند برای کسب اطلاعات در مورد اماکن جذاب، اینترنت را جستجو کنند. اما فهرست اماکنی که بیش از بقیه در تبلیغات و آثار هنری خلاقانه به کار می روند، اعلام شده است.
مکه در جمع پر جستجوترین اماکن در وب

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت استوری بلاکس می گوید با بررسی ۶۰ میلیون جستجوی اینترنتی در سراسر جهان موفق شده فهرستی از برترین جاذبه های تاریخی و شهری جهان تهیه کند که از آنها بیش از بقیه برای تولید عکس ها و ویدئوهای تبلیغاتی و جذاب استفاده می شود.

در این فهرست ۵۰ نقطه متنوع در قاره های مختلف جهان گنجانده شده است.

در صدر این فهرست مجسمه آزادی قرار دارد و رتبه دوم متعلق به میدان تایمز است که هر دو در شهر نیویورک هستند. رتبه سوم به برج ایفل در فرانسه رسیده و رتبه چهارم هم مربوط به پارک مرکزی نیویورک است.

اما رتبه پنجم متعلق به ساعت بیگ بن در لندن بوده و رتبه ششم هم آبشارهای نیاگارا در آمریکای شمالی اختصاص دارد. رتبه های هفتم تا نهم نیز از آن پل گلدن گیت در سان فرانسیسکو، تاج محل در هند و پارک ملی یلواستون در ایالت وایومینگ امریکاست.

شهر مقدس مکه که خانه خدا در آن قرار دارد، توانسته رتبه دهم را در این فهرست کسب کند و رتبه های یازدهم تا چهاردهم به پل بروکیلین، ساختمان امپایراستیت، نشان هالیوود و ساختمان پنتاگون در آمریکا رسیده است.

اما رتبه پانزدهم از آن برج خلیفه در امارات شده و رتبه ۱۶ هم به کاخ کرملین رسیده است. رتبه ۱۷ تا ۲۰ نیز از آن مجموعه تاریخی سنگی استون هنج در لندن، کوه اورست، چرخ و فلک چشم لندن و در نهایت دره مرگ در شرق کالیفرنیاست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-23 16:29

افزودن دیدگاه جدید