کد مطلب: 

220133

طراحی Mi 8 Lite شرکت شیائومی لو رفت

تصاویر تازه منتشر شده از گوشی جدید شیائومی، طراحی پنل جلویی و پشتی این محصول را نشان می‌دهد.
طراحی Mi 8 Lite شرکت شیائومی لو رفت

به گزارش سیتنا، شیائومی یکی از قدرتمندترین شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در آسیای شرقی است که اگر زمان کمی از تاسیس آن می‌گذرد اما توانسته محصولات قابل قبولی ارائه دهد و به طبع توجهات بسیاری را به خود جلب کند.

به تازگی، بر اساس اطلاعاتی که سایت TENAA (سایتی که برای گوشی‌های هوشمند گواهی صحت صادر می‌کند) منتشر کرده است، شرک شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی روانه بازار کند. این گوشی هوشمند که با شماره مدل M1808D2TT به ثبت رسیده است، در اصل نسخه آپدیت شده Mi 8 lite به حساب می‌آید. آنطور که از تصاویر مشخص است، این محصول مجهز نمایشگر نسبتا بزرگ با کمترین میزان حاشیه صفحه نمایش است که آن را شبیه به گوشی Mi 8 lite می‌کند. حاشیه اطراف دوربین اغلب به رنگ بنفش و حلقه دور سنسور تشخیص اثر انگشت نیز صورتی رنگ است.

شاید مهم‌ترین ویژگی سخت افزاری این گوشی، تجهیز آن به حافظه رم ۸ گیگابایتی باشد. اگرچه متخصصان این گوشی را نمونه دیگری برای Mi 8 lite می‌دانند، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که مشخصات ارائه شد توسط TENAA خبر از میزان اندکی تغییر در سخت‌افزار گوشی هوشمند جدید شیائومی نسخه به نسخه فعلی Mi 8 lite دارد.

این گوشی دارای دو نسخه مجزا با باتری‌های ۳۲۵۰ و ۳۳۵۰ میلی آمپری است که پیش از این و در نسخه‌های قدیمی‌تر نیز میزان آن افزایش یافته بود. گفتنی است؛ مدل M1808D2TT که شیائومی قصد دارد به زودی عرضه کند مجهز به یک لنز 24 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی، و دو لنز 12 و 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوگانه اصلی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-23 12:05

افزودن دیدگاه جدید