کد مطلب: 

220073

فولکس واگن رقیب جدی برای تسلا می‌شود

گروه خودروسازی فولکس واگن کارخانه ای جدید برای تولید خودروهای الکتریکی در نزدیکی شانگهای افتتاح خواهد کرد. این شرکت به زودی رقیب جدی تسلا خواهد شد.
فولکس واگن رقیب جدی برای تسلا می‌شود

به گزارش سیتنا، این مرکز جدید سازگار با محیط زیست خواهد بود و البته وسایل نقلیه را روی پلت فرم تمام الکتریکی ایجاد خواهد کرد.به نظر می رسد خودروهای الکتریکی در چین در مسیر پیشرفت هستند و تعداد زیادی از شرکت ها برای فعالیت در این حوزه مایلند.

جالب است بدانید که هر دو شرکت تسلا و فولکس واگن برای ساخت خودرو تا سال 2020 برنامه ریزی کرده اند. هربرت دیس، رئیس هیئت مدیره گروه فولکس واگن در بیانیه ای گفت: "از طریق پلت فرم MEB  که جدیدترین سیستم فولکس واگن است، ما قادر خواهیم بود به راحتی وسایل نقلیه پیشرفته ای را برای مشتریان چینی خود در مقیاس وسیع تولید کنیم. گروه فولکس واگن و شرکای سرمایه گذار مشترک چینی، همواره بر تحرک پایدار تمرکز کرده و تحول صنعت خودرو در چین و در سراسر جهان را رشد می دهند. به این ترتیب، ما بر اهمیت بازار چین برای گروه فولکس واگن تاکید می کنیم."

کارخانه فولکس واگن برای کاهش آلودگی های زیست محیطی با 27 تکنولوژی متفاوت برای کاهش آلودگی های آب، تولید دی اکسید کربن و صرفه جویی در انرژی تلاش می کند.

با این تفاسیر به نظر می رسد تسلا یک رقیب جدی در منطقه دارد و باید نگران این رقیب باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-22 10:03

افزودن دیدگاه جدید