کد مطلب: 

220044

نقص در اسپیکرهای گوشی گوگل مشکل ساز شد

به نظر می‌رسد که سریال ادامه‌دار مشکلات گوشی‌های پیکسل گوگل تمامی ندارد و حالا کاربران از کیفیت صدای اسپیکرهای آن اعلام نارضایتی کرده‌اند.
نقص در اسپیکرهای گوشی گوگل مشکل ساز شد

به گزارش سیتنا، سال گذشته نیز نسل قبلی گوشی‌های پیکسل گوگل دردسرهای زیادی را برای کاربران و همچنین خود شرکت گوگل ایجاد کرد و حالا به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی‌ها یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال نیز دوباره با مشکلاتی  نظیر کیفیت صدای اسپیکرهای گوشی و ناهماهنگی صدای تولید شده از سوی بلندگوی گوشی دست و پنجه نرم می‌کند.

برخی از کاربران گوشی‌های پیکسل ۳ ایکس‌ال مدتی است که در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون Reddit از مشکل در اسپیکرهای این پرچمداران گوگل سخن گفته و اعلام نارضایتی کرده‌اند تا صدایشان به گوش گوگل برسد و با ارائه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به برطرف شدن آن بپردازد.

این طور که در وب سایت phonearena ذکر شده است، آنها در تشریح این مشکل چنین گفته‌اند که به هنگام پخش یک موسیقی یا محتوای ویدیویی یکی از اسپیکرهای این گوشی صدایی تولید می‌کند که نسبت به صدای یکی دیگر از اسپیکرها پایین‌تر است و این ناهماهنگی برای کاربران بسیار ناخوشایند است.

گوگل هنوز در واکنش به این اعتراضات چیزی بیان نکرده است ولی انتظار می‌رود که به زودی با انتشار یک بیانیه و سپس تلاش برای ارائه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری مشکلات پیش‌روی کاربرانش را هرچه سریعتر برطرف کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-21 15:29

افزودن دیدگاه جدید