کد مطلب: 

220034

شکایت «ای بی» از آمازون!

یک وب سایت خرده فروشی اجناس نو و دست دوم ادعا می کند آمازون سعی دارد فروشندگان طرف سوم آن را به پلتفرم خود بکشاند. این شرکت علاوه بر شکایت، خواستار غرامت مالی شده است.
شکایت «ای بی» از آمازون!

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، چندی پیش «ای بی» خرده فروشی آمریکایی، شرکت آمازون را متهم کرد با برنامه های مختلف سعی دارد فروشندگان طرف سوم در این وب سایت را به پلتفرم خود منتقل کند.

اکنون «ای بی» در ایالت کالیفرنیا شکایتی ارائه کرده تا به آمازون اجازه سوءاستفاده را ندهد. در اوایل ماه جاری «ای بی» با ارسال نامه ای از آمازون خواست فعالیت غیرقانونی خود را متوقف کند و آن را از سر نگیرد. این شرکت ادعا می کرد کارمندان آمازون با استفاده از قابلیت ارسال پیام «ای بی»، سعی می کنند فروشندگان طرف سوم را در وب سایت آمازون استخدام کنند.

در آن زمان آمازون اعلام کرد این اتهامات را بررسی می کند. اما به نوشته وال استریت ژورنال، «ای بی» اکنون از آمازون شکایت کرده و تصمیم دارد سوءاستفاده کارمندان آن از پلتفرم پیامرسان ای بی را برای همیشه منع کند.

همچنین «ای بی» خواستار دریافت مقدار نامشخصی غرامت در مقابل خسارت فروش است. طبق شکایت «ای بی»، آمازون این اقدام را از مقرهای خود و به وسیله پیام های مشابهی انجام می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-21 11:19

افزودن دیدگاه جدید