کد مطلب: 

220020

سامسونگ رقیبی جدی برای مایکروسافت به شمار می‌رود!

سامسونگ به تازگی در جریان رویدادی در نیویورک از تبلت جدیدی تحت‌عنوان گلکسی‌بوک‌۲ که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برد، رونمایی کرده و از این پس رقیب جدیدی برای مایکروسافت به شمار خواهد رفت.
سامسونگ رقیبی جدی برای مایکروسافت به شمار می‌رود!

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، از آنجایی که بیشتر تبلت‌های موجود در بازار از سیستم‌عامل‌های موبایلی نظیر اندروید و آی‌اواس بهره می برند، حالا رونمایی از یک تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ که به طور معمول برای رایانه‌ها عرضه می‌شود، توجه خیل عظیمی از کاربران در دنیای تکنولوژی را به سمت و سوی خود جلب کرده است.  

سامسونگ به تازگی با معرفی این تبلت جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ از قابلیت‌های این محصول نیز سخن گفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به عمر باتری ۲۰ ساعته، پشتیبانی از فناوری شبکه LTE و پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام اشاره کرد.

البته این در حالیست که نسخه ویندوز ۱۰ اس بکاررفته در این تبلت نسبت به نسخه مشابه رایانه و اصلی آن، از قابلیت و امکانات کمتری برخوردار است و کاربران تنها قادر خواهند بود برنامه‌های موردنظر خود را از فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت، بعنوان توسعه‌دهنده سیستم‌عامل ویندوز، تهیه و دریافت کنند. با این حال، کاربران و مشتریان این محصول می‌توانند به صورت رایگان سیستم‌عامل این دستگاه را به ویندوز ۱۰ معمولی ارتقا دهند.

بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت های مختلف نظیر Ars Technica ذکر شده است، می‌توان دریافت که صفحه نمایش امولد گلکسی بوک۲، ۱۲ اینچ بوده و از قلم مخصوص سامسونگ موسوم به S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد تا روند نوشتن و طراحی را بر روی این تبلت جدید تسهیل و تسریع بخشد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که سامسونگ با معرفی یک محصول مبتنی بر ویندوز ۱۰ که ترکیبی از یک تبلت و رایانه محسوب می‌شود، به رقابت تنگاتنگی با مایکروسافت بعنوان شرکت توسعه و ارائه‌دهنده محصولات سرفیس مبتنی بر ویندوز پرداخته است و از این پس بزرگترین و جدیدترین رقیب شرکت آمریکایی مایکروسافت به شمار خواهد رفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-21 09:10

افزودن دیدگاه جدید