کد مطلب: 

219773

حفاظت شدید اپل از اطلاعات کاربران

اپل برنامه ای ویژه را برای حمایت از حریم خصوصی کاربران خود تدارک دیده است. بر اساس این برنامه کاربران هم اکنون می توانند به پورت حریم خصوصی اختصاصی خود رفته و داده های خود را دانلود کنند.
حفاظت شدید اپل از اطلاعات کاربران

به گزارش سیتنا، کاربران اپل  فارغ از محافظت سرسختانه اپل از اطلاعاتشان یک تضمین دیگر نیز برای در اختیار داشتن اطلاعات شخصی خود دارند. چرا که به سهولت می توانند اطلاعاتشان را دانلود کنند. البته فراموش نکنیم که این قابلیت دانلود اطلاعات فعلا در اختیار کاربران ایالات متحده است.

این شرکت در توضیح قابلیت جدید درپستی وبلاگی نوشت: "حفظ حریم خصوصی یک حق بنیادین برای هر انسان است و نباید هیچ یک از کاربران برای گشت زنی در فضای مجازی نگران حریم خصوصی خود باشند."

این قابلیت پس از آن اجرایی می شود که اتحادیه اروپا نیز نسبت به غول های فناری و حفظ حریم خصوصی کاربران سخت گیری هایی را اعمال کرده است. قانون مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی اروپا از ماه مه به اجرا درامد و شامل  حفاظت از اطلاعات معمول شامل نام کامل، آدرس ایمیل، آدرس خیابان، شماره تلفن و فهرست خریدها است.

اپل اعلام کرد که از شناسه های تصادفی و سیستم رمزنگاری کامل برای محافظت از حریم خصوصی کاربران استفاده می کند، بنابراین وقتی از نقشه اپل استفاده می کنید، به طور جداگانه شناسایی نخواهید شد، و اپل نمی تواند محتوای iMessages شما را ببیند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-18 09:11

افزودن دیدگاه جدید