کد مطلب: 

219635

گوشی تاشوی جدید سامسونگ مشاهده شد

مدل جدید گوشی تاشوی سامسونگ با نام W2019 در رسانه TENAA رؤیت و تصاویر و مشخصات آن منتشر شد.
گوشی تاشوی جدید سامسونگ مشاهده شد

به گزارش سیتنا، مدت زیادی بود که شایعات درباره گوشی‌های سری Galaxy P سامسونگ تمام خبرها را پر کرده بود و همه منتظر این کمپانی هستند تا این سری جدید را معرفی کند اما سامسونگ به تازگی Galaxy A7 مدل 2018 خود را به صورت رسمی معرفی کرد که اولین گوشی سامسونگ با دوربین اصلی سه‌گانه بود. پس از آن هم مدل 2018 گوشی Galaxy A9 رونمایی شد که اولین گوشی جهان با دوربین اصلی چهارگانه بود و با قابلیت‌های جالب دوربین‌های خود توانست توجه زیادی را به سمت خود بکشاند. بر خلاف همه این رونمایی‌ها، شایعه شده این کمپانی کره‌ای در حال توسعه تلفن هوشمند دیگری به نام Galaxy A6s است که از دوربین دو‌گانه مرسوم‌تر در بدنه‌ی پشتی خود بهره می‌برد. به تازگی هم تصاویر و مشخصات گوشی تاشوی این کمپانی کره‌ای هم در رسانه TENAA رؤیت شده است.

سامسونگ برای اولین بار گوشی تاشوی خود یعنی فلیپ فون (flip phone) را در دسامبر سال 2017 با نام W2018 با روزنه‌ای متنوع که بعدها در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus استفاده شد، معرفی کرد. امسال، نام کد این پروژه Lykan بود و قرار است با دوربین اصلی دوگانه معرفی شود و طراحی دو نمایشگره خود با صفحه کلید T9 را نگه دارد.

این گوشی جدید با نام SM-W2019 به نظر می‌رسد دارای دکمه Bixby در سمت چپ پنل تاشوی خود دارد در حالی که دکمه‌های ولوم و دکمه سوئیچ پاور سمت راست این پنل را به خود اختصاص داده‌اند. با نگاه به تصاویر این گوشی متوجه می‌شویم که دوربین دوگانه W2019 شباهات زیادی به دوربین دوگانه به کار رفته در Galaxy Note 9 دارد. یکی از این دوربین‌ها با دیافراگم f/1.5 و دیگری با قابلیت زوم دو برابری و دیافراگم f/2.4 تولید شده‌اند.

هنوز باید منتظر باشیم تا سامسونگ مشخصات این گوشی را معرفی کند. توجه داشته باشید که این گوشی می‌تواند مانند دیگر نسخه‌های سری W برای بازار چین در نظر گرفته شده باشد. W2019 چیپست سامسونگ یعنی Exynos 9810 را نخواهد داشت و در عوض با چیپست ساخت کوآلکام، Snapdragon 845 کار خواهد کرد. این گوشی در رنگ رز گلد تولید خواهد شد و انتظار می‌رود این گوشی به قیمت نزدیک 2هزار و 500 دلار برسد چرا که برای دسته افرادی تولید خواهند شد که توانایی پرداخت این پول را دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-15 12:27

افزودن دیدگاه جدید