کد مطلب: 

219601

فروشگاه‌ بدون فروشنده، جدیدترین قدم رقیب آمازون

استارت‌آپ Standard Cognition با راه‌اندازی فروشگاه‌های بدون فروشنده خود بار دیگر برای رقابت با شرکت آمازون خیز برداشت.
فروشگاه‌ بدون فروشنده، جدیدترین قدم رقیب آمازون

به گزارش سیتنا، اکثر فیلم‌های علمی تخیلی که سال‌ها پیش ساخته شده بودند خبر از دنیایی می‌دادند که ربات‌ها به انسان خدمت می‌کنند و کارهای انسان توسط آنان انجام می‌شود. حالا در زندگی روزمره خود شاهد یاری رسانی تکنولوژی هستیم؛ البته نه مثل فیلم‌ها. گوشی‌های هوشمند، خودروهای بدون راننده، هوش‌مصنوعی و ... زندگی ما با وجود این امکانات آسان‌تر شده است.

استارت‌آپی به نام Standard Cognition امیدوار است بتواند با راه‌اندازی فروشگاه بدون فروشنده از رقیب خود، آمازون، پیشی بگیرد. درب این فروشگاه به روی عموم باز است و این اولین آزمایش این شرکت در دنیای واقعی است. در این فروشگاه نیازی به اسکن اقلام خریداری شده نیست. فروشگاه با دوربین‌های مخصوص خود محصولاتی که شما خریداری می‌کنید، بررسی می‌کند و پس از محاسبه قیمت صورت‌حساب خریدتان به ایمیل شما ارسال می‌شود. فروشگاه سان‌فرانسیسکو به Standard Cognition فرصت آزمایش این تکنولوژی را می‌دهد. این شرکت قصد دارد در هفته‌های آتی مدت زمان باز بودن فروشگاه را بیشتر کند (در حال حاضر تنها چند ساعت در روز باز است) و همچنین تعداد محصولات را بالا ببرد.

مسئولان Standard Cognition می‌گویند از اطلاعات هویتی یا سیستم تشخیص چهره استفاده نمی‌کنند و در آینده این فناوری را به شرکت‌های دیگر نیز معرفی می‌کنند. قرار است هزاران فروشگاه در ژاپن پیش از بازی‌های المپیک توکیو در سال 2020 به این تکنولوژی مجهز شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-14 16:34

افزودن دیدگاه جدید