کد مطلب: 

219589

اروپا تحقیقات خود از عملکرد توئیتر را شروع کرد

مقامات رگولاتوری ایرلند به نمایندگی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد عملکرد توئیتر تحقیق می کنند؛ زیرا این شبکه اجتماعی به ردگیری کاربران و نقض حریم شخصی آنها متهم است.
تحقیقات اروپا از عملکرد توئیتر

به گزارش سیتنا به نقل از انگجت، کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند تحقیقاتی را در این زمینه از شبکه‌های اجتماعی مختلف آغاز کرده است تا مشخص شود آیا این شبکه‌ها بدون کسب اجازه، کاربران خود را ردگیری کرده و اطلاعاتی را در مورد آنها جمع آوری می‌کنند یا خیر.

توئیتر در برابر درخواست‌های مقامات رگولاتوری در ایرلند برای دریافت اطلاعاتی در مورد نحوه ردگیری کاربران خود خودداری کرده و این احتمال وجود دارد که این شبکه اجتماعی قوانین شفافیت داده اتحادیه اروپا که به منظور حفاظت از حقوق کاربران درنظر گرفته شده را نقض کرده باشد.

احتمال می‌رود توئیتر اطلاعات خصوصی کاربران خود را به منظور کسب درآمد تبلیغاتی در اختیار شرکت‌های ثالث قرار داده باشد و در صورتی که چنین اتهامی ثابت شود، جریمه‌ای سنگین در انتظار توئیتر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود توئیتر برخی اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران را هم ذخیره و در اختیار دیگران قرار داده است. توئیتر فعلا در برابر این اخبار واکنشی از خود نشان نداده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-14 11:13

افزودن دیدگاه جدید