کد مطلب: 

219582

توفان مایکل به کابل‌های اینترنتی خسارات گسترده‌ای وارد کرد

توفان مایکل فشار گسترده ای روی کابل های اینترنتی وارد کرده و باعث قطع سراسری اینترنت در بخش هایی از ایالات متحده شده است.
توفان مایکل به کابل‌های اینترنتی خسارات گسترده‌ای وارد کرد

به گزارش سیتنا، توفان خساراتی قابل توجه به تجهیزات مخابراتی و اینترنتی زده است. این خسارات، بیش از چیز باعث مسدود شدن ارتباط بین اهالی شهرهای توفان زده و دوستانشان شده است.

کمیته ارتباطات فدرال ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات کابل های اینترنتی و سیستم های مخابراتی به کار خواهد بست.اما تا آن زمان چاره ای به جز شکیبایی وجود نخواهد داشت.

بر اساس گزارش آژانس ارتباطات رادیویی ایالات متحده؛ توفان مایکل بالاترین نرخ خسارات را در فلوریدا و بخش هایی از جورجیا داشت.

این توفان که در شش ایالت جابجا می شود، یکی از قوی ترین و قدرتمندترین توفان هایی است که تا کنون بین کشورهای مختلف جهان مشاهده شده است.

توفانی که تا این لحظه حداقل 16 کشته ثبت کرده است. البته خبر خوش و امیدوار کننده برای اهالی مناطق توفان زده این است که تمامی تماس ها با واحدهای اورژانس با موفقیت انجام می شود و در حال حاضر تنها هشت مرکز تماس تلفنی قادر به دریافت تماس اضطراری نیستند.  جمله شش مرکز در فلوریدا و دو مرکز در جورجیا.

بر اساس آمارها هم اکنون 250 هزار نفر از اهالی فلوریدا به سیستم های کابل دسترسی ندارند و در نتیجه نه تنها خطوط اینترنت، بلکه تلفن و تلویزیون نیز برای آنان مسدود است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-14 09:57

افزودن دیدگاه جدید