کد مطلب: 

219342

وقتی تنها قدم می‌زنید از هدفون استفاده نکنید!

پلیس لندن به زنان هشدار داده که وقتی به تنهایی قدم می زنند از هدفون استفاده نکنند به خصوص وقتی در ساعات نیمه شب یا ساعات خلوتی خیابان ها تردد می کنند.
وقتی تنها قدم می‌زنید از هدفون استفاده نکنید!

به گزارش سیتنا به نقل از گیزمودو، موضوع این هشدار این نیست که زنان اساسا نباید از هدفون استفاده کنند. بلکه بحث بر سر این است که متاسفانه در موارد زیادی دیده شده که وقتی زنان به علت وجود هدفون در گوششان متوجه فضای اطراف نیستند، عده ای از افراد بیمار به آنان آسیب می رسانند.

این هشدار پس از آن صادر شد که حداقل 10 زن در 9 ماه گذشته در شمال غربی لندن مورد تجاوز قرار گرفتند، پلیس محلی اکنون از زنان خواست تا در پیاده روی های شبانه در اماکن خلوت هدفون استفاده نکنند.

پلیس لندن در بیانیه خود تاکید کرد: "ما به زنان احترام می گذاریم  و باید مراقبت امنیتشان باشیم. به خصوص اگر تنها باشند. بنابراین همیشه در خیابان های روشن حرکت کنید. اگر تنها هستید به دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید در چه مسیری پیاده روی می کنید. در ضمن مراقب محیط اطراف یاشید و سرتان را از روی گوشی بلند کنید. از همه این ها مهم تر، لطفا در شرایط تاریکی و تنهایی در خیابان از هندزفری استفاده نکنید."

آخرین حمله رشته ای مزاحمت های خیابانی روز یکشنبه در محله« Cricklewood» لندن رخ داده است. گزارش شده که یک زن به وسیله یک مرد که سعی  داشت به او نزدیک شود مورد حمله و تجاوز قرار گرفته است. این حملات از ماه فوریه آغاز شده و در اغلب موارد زنان تنها بوده و حواسشان به محیط اطراف نبوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-11 10:27

افزودن دیدگاه جدید