کد مطلب: 

219188

باگ عجیب ساعت هوشمند اپل در استرالیا

مدل های جدید ساعت اپل دیده شده با اشکالاتی در استرالیا رو به رو شدند. اشکالاتی که زمینه را برای اعتراض بسیاری از کاربران فراهم کرده است.
باگ عجیب ساعت هوشمند اپل در استرالیا

به گزارش سیتنا به نقل از سی ان بی سی، استرالیایی ها مثل بسیاری از کشورهای دیگر برای صرفه جویی در زمان و تغییر ساعت زیستی خود در روزهای ابتدایی پاییز یک به روزرسانی و تغییر ساعت را انجام می دهند. با این وجود ساعت های جدید اپل این به روزرسانی را پشتیبانی نکرده اند.

بر اساس شکایتی که از سوی برخی از کاربران ساعت های جدید اپل مطرح شده است، این مشکل ابتدا تنها روی صفحه اصلی گوشی تاثیر گذاشت و سپس در تمامی برنامه های ساعت موثر واقع شد.

به عبارت دقیق تر همه کاربران ساعت هوشمند  اپل سری 4 در استرالیا با مشکلی مواجه شدند که باعث می شد ساعت ها امکان به روزرسانی را از دست بدهند.

جالب است که برخی کاربرن تصور کردند مشکل مذکور به یک آسییب پذیری گسترده مرتبط است. اما پس از 24 ساعت اطلاعات به وضعیت بهنجار برگشت و مواردی مانند وضعیت آب و هوا را به نمایش گذاشت.

نرم افزار اپل پیش از این نیز با اشکالات مشابه  رو به رو شده است. در سال 2010، برخی از کاربران آیفون با مشکلات زنگ نخوردن ساعت زنگدار خود رو به رو شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-10-09 10:37

افزودن دیدگاه جدید