کد مطلب: 

218887

کانادا و آمریکا نیز روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کردند

پس از هلند و انگلیس، کانادا و آمریکا نیز روسیه را متهم کردند که یک حمله گسترده سایبری را در سراسر جهان از جمله علیه منافع آنها انجام داده است.
کانادا و آمریکا نیز روسیه را به انجام حمله سایبری متهم کردند

به گزارش سیتنا به نقل از اسکای نیوز، امروز پنجشنبه هلند و انگلیس در بیانیه‌ای روسیه را متهم کردند که در یک حمله سایبری گسترده در سطح جهان از جمله تلاش برای جمع آوری اطلاعات از سازمان منع تسلیحات شیمیایی در لاهه دست داشته است.

مقامات اطلاعاتی هلند اعلام کردند که چند تبعه روس در این باره بازداشت شدند که با همکاری سفارت روسیه در هلند قصد داشتند حمله‌ای سایبری را علیه سازمان منع تسلیحات شیمیایی راه بیندازند.

به فاصله جند ساعت از این ادعاء، کانادا و آمریکا نیز با اتهاماتی مشابه اعلام کردند که روسیه حمله‌ای سایبری را علیه آنها نیز به راه انداخته است.

آمریکا 7 عضو سازمان اطلاع روسیه را به دست داشتن در حمله سایبری جهانی متهم کرده است. کانادا نیز اعلام کرده که هدف حمله سایبری گسترده قرار گرفته است. دولت اوتاوا، روسیه را مسئول این حمله معرفی کرده است.

هنوز جزئیات و ابعاد این حمله سایبری ادعایی که گفته می‌شود قبلا انجام و کشف شده، مشخص نشده است اما اتهام همزمان این چهار کشور علیه روسیه، احتمالا در روزهای آینده به اعمال فشار بیشتر غرب علیه مسکو خواهد انجامید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2018-10-05 07:05

افزودن دیدگاه جدید