کد مطلب: 

218746

عجیب‌ترین و آسانترین شیوه طلاق را ببینید

در کشور مالزی فرد متقاضی طلاق با استفاده از یک روش عجیب و ساده می‌تواند از همسر خود جدا شده و به زندگی مشترک خود پایان دهد و دیگر به طی کردن راه پر پیچ و خم طلاق از طریق دادگاه نیازی نیست.
عجیب‌ترین و آسانترین شیوه طلاق را ببینید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طلاق و جدایی از تلخ ترین اتفاقاتی است که به دلایل مختلف در زندگی برخی از افراد رخ می‌دهد و از این رو از «طلاق» در دین مبین اسلام به عنوان منفورترین حلال الهی یاد می‌شود؛ البته گاهی این اتفاق تلخ و حلال منفور تنها راهی است که شرایط افرادی را که تصمیم به جدایی گرفته‌اند را بهبود می‌بخشد.

در فرهنگ‌های مختلف سایر جوامع در سراسر دنیا با پدیده طلاق به انواع متفاوت برخورد می‌شود و مذمت و قبح طلاق در میان مردم دنیا یکسان و یک شکل نبوده و نیست و پایان قانونی زندگی زوجین با وجود فرهنگ‌های گوناگون متفاوت است.

در میان مردم یکی از کشورهای آسیایی روشی عجیب و قابل تامل به نام «ارسال پیامک» از طریق زوج یا زوجه که متقاضی طلاق باشد، به عنوان راه حلی کاملا قانونی برای جدایی مطرح است و این روزها از این شیوه در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی به عنوان « طلاق پیامکی » یاد می‌شود.

در کشور مالزی فرد متقاضی طلاق تنها با ارسال یک پیامک از گوشی تلفن همراه خود می‌تواند از همسر خود جدا شده و به زندگی مشترک خود پایان داده و دیگر به طی کردن راه پر پیچ و خم طلاق از طریق دستگاه‌های دولتی مثل دادگاه و دیگر نهادها نیازی نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-10-02 22:30

افزودن دیدگاه جدید