کد مطلب: 

218543

تصاویر جدید پرچمداران آینده گوگل لو رفت

تنها دو هفته مانده به معرفی رسمی پرچمداران جدید گوگل، Pixel 3 و Pixel 3 XL تصاویر جدیدی از آن‌ها در فضای مجازی فاش شد.
تصاویر جدید پرچمداران آینده گوگل لو رفت

به گزارش سیتنا، شاید دو پرچمدار آینده شرکت گوگل، Pixel 3 و Pixel 3 XL با این همه خبر منتشر شده از آن‌ها، جزو گوشی‌هایی در میان گوشی‌های مدرن هوشمند باشند که بیشترین اطلاعات از آن‌ها در طول تاریخ فاش شده باشد. تنها دو هفته تا 9 اکتبر مانده است، زمانی که این گوشی‌ها به صورت رسمی معرفی خواهند شد. گفته می‌شود همراه با این محصولات چند محصول هوشمند دیگر هم از گوگل معرفی خواهد شد. با این حال، هنوز خبرهایی از این کمپانی به بیرون درز می‌کند که همه آن‌ها کمی اطلاعات از پرچمداران آینده گوگل را به همراه دارند. این بار چند تصویر از Pixel 3 و Pixel 3XL توسط رسانه WinFuture لو رفته است.

همراه با اطلاعات لو رفته پیش از این که از طراحی آن پرده برداشته بودند و جزئیاتی از مشخصات آن فاش کرده بودند، تصاویری هم از نمونه آزمایشی جا مانده آن در تاکسی منتشر شد. حالا تصاویر لو رفته از رندرهای جلو و عقب این گوشی اطلاعاتی را نشان می‌دهند که تقریبا همه آن‌ها را می‌دانیم و چیز جدیدی درباره Pixel 3 و Pixel 3 XL لو نمی‌دهند. تصاویر جدید لو رفته از رندر گوشی‌های گوگل اطلاعات رنگ‌بندی سفید و مشکی آن را تأیید می‌کنند که پیش از این هم با توجه به تولید گوشی‌های گوگل در این رنگ‌ها مشخص بود.

از روی این تصاویر تازه لو رفته همچنین می‌توان حدس زد که پس‌زمینه این گوشی‌ها چه رنگی خواهند داشت. علاوه بر این، اطلاعات لو رفته گذشته تا حد زیادی مشخصات Pixel 3 و Pixel 3 XL را تأیید کرده‌اند. بر اساس همین اطلاعات، پرچمداران جدید گوگل دوربین بهتری خواهند داشت، چیپست پردازنده آن‌ها Snapdragon 845 خواهد بود و حافظه رم آن‌ها هم 4 گیگابایت است. هر دو گوشی دارای سیستم عامل جدید اندروید Pie خواهند. تنها تفاوتی که نسخه استاندارد Pixel 3 با Pixel 3 XL دارد، بریدگی بالای صفحه نمایش خواهد بود که در Pixel 3 XL دیده می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-27 12:34

افزودن دیدگاه جدید