کد مطلب: 

218096

"نقاره" اپلیکیشنی برای زمزمه های محرم

"نقاره" نام اپلیکیشنی است که به کاربران امکان پخش و دانلود هزاران مرثیه، مولودی، سخنرانی و ادعیه را می دهد.
"نقاره" اپلیکیشنی برای زمزمه های محرم

به گزارش خبرآنلاین، کاربران تلفن همراه می توانند برای دسترسی به ادعیه، مرثیه ها و سخنرانی ها به اپلیکیشن "نقاره" مراجعه کنند و در سریعترین زمان ممکن به مداحی ها و مرثیه ها، سخنرانی و ادعیه دسترسی یابند.

ویژگی اپلیکیشن "نقاره" به روز بودن محتواهاست. مخاطبان می توانند جدیدترین مداحی ها، مرثیه ها و سخنرانی ها را از این طریق در گوشی همراه خود داشته باشند. با نصب این اپلیکیشن با دسته بندی های متعدد از جمله قرآن، نهج البلاغه، ادعیه، مداحی، سخنرانی، پادکست های دینی، موسیقی های مذهبی و ... روبرو می شوید که با انتخاب هر کدام از موارد می توانید به صدها فایل موضوعی دسترسی پیدا کنید.

همچنین در قسمتی از برنامه، بر حسب زمان و مناسبت، نواهای برتر به کاربران پیشنهاد شده که تمامی این نواها از جدیدترین مداحی ها و مراثی و از مداحان بنام و برجسته انتخاب شده است.در این اپلیکیشن امکان جستجوی سریع تنها با یک کلیدواژه در بین موارد موجود در بانک مداحی ها، مراثی، سخنرانی ها و دعاها وجود دارد که به کاربر کمک می کند در کمترین زمان ممکن به آنچه می خواهد دسترسی پیدا کند.

پس از دانلود فایل صوتی مورد نظر، یک قسمت جداگانه برای ایجاد آرشیو شخصی هر کاربر وجود دارد که فایل ها مستقیما به آن جا وارد می شوند و نیازی به جستجو و دانلود دوباره ی آن نیست.

همچنین برای کاربران رایانه های شخصی نیز تمامی امکانات اپلیکیشن بر روی وب سایت نقاره فراهم شده است.

علاقه مندان می توانند اپلیکیشن "نقاره" را دانلود کرده و یا از طریق وب سایت نقاره به آدرس   naqare.ir محتواها دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-09-13 18:08

افزودن دیدگاه جدید