کد مطلب: 

218057

انتشار به‌روزرسانی امنیتی مایکروسافت

مایکروسافت به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای آفیس، مرورگر اینترنت اکسپلورر و برخی دیگر از برنامه‌های کاربردی به‌روزرسانی امنیتی جدیدی را منتشر کرده است.
انتشار به‌روزرسانی امنیتی مایکروسافت

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت androidauthority، با توجه به آنکه این روزها امنیت سایبری، حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران در فضای مجازی اهمیت بسزایی یافته است، متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه فناوری با بررسی و تحقیقات فراوان درصدد کشف آسیب‌پذیری‌های جدید و ضعف‌های امنیتی هستند تا بدین وسیله علاوه بر آگاه ساختن شرکت‌های تکنولوژی و توسعه‌دهنده از وجود چنین حفره‌های امنیتی، به کاربران نیز هشدار دهند که براحتی به اپلیکیشن و برنامه‌های مورد استفاده خود اعتماد نکنند و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند.

حالا به تازگی مایکروسافت نیز اعلام کرده است که نسخه به‌روزرسانی امنیتی جدیدی را برای کاربرانش ارائه داده و منتشر کرده است تا آن‌ها بتوانند از امنیت اطلاعات خصوصی خود اطمینان حاصل کنند.

مایکروسافت که شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای کاربردی آفیس، مرورگر اینترنتی اینترنت اکسپلورر  و مایکروسافت اج، ChakraCore، سیستم عامل ویندوز، Microsoft.Data.Odata و  ASP.NET  نیز محسوب می‌شود، حالا با انتشار نسخه به‌روزرسانی امنیتی در سپتامبر ۲۰۱۸ قصد دارد ۶۱ نوع آسیب‌پذیری جدید را برطرف کرده و خیال کاربرانش را از امنیت سایبری نرم‌افزارها و خدمات متنوع خود راحت کند.

از این ۶۱ نوع آسیب‌پذیری موجود، ۱۷ نوع آن بسیار خطیر و مهم بوده است و مایکروسافت نیز به نظر می‌رسد که برای برطرف کردن این ۱۷ نوع آسیب‌پذیری مهم، این نسخه به‌روزرسانی جدید امنیتی را منتشر کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-12 14:13

افزودن دیدگاه جدید