کد مطلب: 

217986

با پشتیبانی رایگان ویندوز7 خداحافظی کنید

شرکت مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرده است که در تاریخ 14 ژانویه سال 2020 دیگر سیستم پشتیبانی برای ویندوز 7 نخواهد داشت.
با پشتیبانی رایگان ویندوز7 خداحافظی کنید

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، این شرکت اعلام کرده که کاربران می توانند با پرداخت هزینه ای از پشتیبانی ویندوز 7 استفاده کنند.درواقع اگر شما بخواهید از به روز رسانی امنیتی ویندوز 7 استفاده کنید باید هزینه ای به صورت ماهیانه پرداخت کنید. شرکت مایکروسافت هنوز مبلغی را برای این موضوع مشخص نکرده است ولی اعلام کرده این هزینه هر سال افزایش پیدا می کند.

بدون شک افراد زیادی از شنیدن این خبر نگران می شوند زیرا عادت ندارند  برای دریافت به روز رسانی های امنیتی ویندوز 7 هزینه ای پرداخت کنند.

در این خبر اعلام شده که سرویس مذکور برای تمام نسخه های ویندوز اعمال خواهد شد. در کل این خبر به کاربران ویندوز 7 اعلام می کند که اگر تمایل دارند از به روز رسانی های امنیتی جدید برای ویندوز خود به صورت رایگان بهره ببرند بهتر است که ویندوز 7 خود را به ویندوز 8 یا 10 ارتقا دهند.

کاربرانی که تمایلی ندارند از به روز رسانی های ویندوز 7 استفاده کنند، سیستم امنیتی قدرتمندی روی سیستم خود ندارند. باید دید این خبر چه واکنشی از سوی کاربران دریافت خواهد کرد. هم اکنون بیش از 38 درصد از کامپیوترهای جهان از ویندوز 7 استفاده می کنند و این موضوع می تواند باعث ایجاد هزینه های گزاف برای ارگان های بزرگ شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-10 14:03

افزودن دیدگاه جدید