کد مطلب: 

217938

اتهام هوآوی به تقلب در تست سرعت پردازنده

تست‌ قدرت پردازنده تلفن‌های هوشمند به ما در فهمیدن توانایی دستگاه کمک می‌کند اما نه زمانی که برای گرفتن نمره بالاتر در آن تقلب شود.
اتهام هوآوی به تقلب در تست سرعت پردازنده

به گزارش سیتنا، سرعت پردازنده یکی از مهم‌ترین عوامل امتیازدهی به یک تلفن‌ هوشمند است. برای بسیاری از کاربران مهم است که آیا تلفن‌ هوشمند آن‌ها توانایی اجرا کردن برنامه‌ها و بازی‌ها با گرافیک بالا را دارد یا خیر. به همین دلیل آزمایش‌هایی برای اندازه‌گیری قدرت پردازنده‌ها صورت می‌گیرد.

طراحان تست 3DMark، هوآوی را متهم به تقلب در آزمایش خود کردند. آن‌ها برای مطمئن شدن از این اتفاق بار دیگر از چند تلفن‌ هوشمند هوآوی دو تست مختلف گرفتند. نرم‌افزار آزمایش اول در دسترس عموم بود و دومی نسخه‌ی خصوصی همان نرم‌افزار بود. این شرکت دریافت که نتایج این دو آزمایش به‌طور چشم‌گیری با هم متفاوت است.

از آن‌جایی که نتیجه‌ی این دو آزمایش متفاوت بود، آن‌ها هوآوی را به استفاده از نرم افزاری برای ایجاد امتیاز مصنوعی در این آزمایش متهم کردند. در نتیجه، Underwriters Laboratories تلفن های زیر را از سایت خود حذف کرد:

Huawei P20
Huawei P20 Pro
Huawei Nova 3
Honor Play

Huawei در بیانیه ای اظهار داشت که نمرات تقویت شده در نتیجه عملکرد بهینه شده هوش‌مصنوعی در شرایط خاص است. اما اگر این ادعا حقیقت داشت عملکرد دستگاه‌ها فقط با استفاده از یک نسخه متفاوت از همان آزمون تغییر نمی کرد. این امکان وجود دارد که هوآوی از یک برنامه برای گرفتن امتیاز بالاتر در این آزمایش استفاده کرده باشد.

قواعد این سایت می‌گوید که این آزمایش باید همان‌طور که باقی برنامه‌های تلفن‌همراه اجرا می‌شوند، انجام شود. هوآوی پاسخ داد که در EMUI 9.0 به همه‌ی کاربرانش اجازه دسترسی به "Performance Mode" را می‌دهد و همه‌ی آنان می‌توانند از بیشترین قدرت تلفن خود استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-09 10:33

افزودن دیدگاه جدید