کد مطلب: 

217935

حالت تاریک یوتیوب به سیستم عامل اندروید اضافه شد

شرکت یوتیوب تصمیم گرفته حالت تاریک را برای سیستم عامل اندروید عرضه کند. در واقع این شرکت اعلام کرده که در نسخه بعدی این برنامه یعنی نسخه 13.35.51 حالت تاریک به این برنامه اضافه می شود.
حالت تاریک یوتیوب به سیستم عامل اندروید اضافه شد

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، کاربران به صورت دلخواه می توانند این حالت را فعال یا غیر فعال کنند. شرکت گوگل اولین بار این حالت تاریک را برای برنامه های مختلف خود ارائه کرد و اکنون نوبت به برنامه یوتیوب رسیده است.

در ماه جولای خبرهایی در مورد اضافه شدن این حالت تاریک به گوش می رسید، اما  اخیرا تصمیم جدی یوتیوب در این اعلام شده است. موضوعی که می تواند برای کاربران جذاب باشد.

این شرکت اعلام کرده که این افزونه را طی هفته جاری به بازار عرضه خواهد کرد. اگر پس از به روز رسانی نتوانستید از این حالت استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم که برنامه را یک باز ببندید و دوباره باز کنید و آنگاه این افزونه را مشاهده خواهید کرد.

شرکت گوگل در چند هفته گذشته برای برنامه های مختلف این شرکت افزونه جدید را عرضه کرده است که به نظر می رسد موفق شده نگاه مخاطبان را به خود جلب کند اکنون باید دید این افزونه چه بازخوردی بین مخاطبان خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-09 09:49

افزودن دیدگاه جدید