کد مطلب: 

217815

گوگل کروم به‌مناسبت 10 سالگی به‌روزرسانی شد

مرورگر اینترنتی گوگل کروم به مناسبت 10 سالگی معرفی و عرضه آن، نسخه به‌روزرسانی شده‌ای را منتشر و در آن از قابلیت‌های جدیدی رونمایی کرده است.
گوگل کروم به‌مناسبت 10 سالگی به‌روزرسانی شد

به گزارش سیتنا به نقل از وب سایت fast company، گوگل کروم که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی در جهان محسوب می‌شود، سه روز پیش دهمین سالگرد معرفی و عرضه خود را پشت سر گذاشت و گوگل به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده آن تصمیم گرفت به همین مناسبت، نسخه جدیدی را با رابط کاربری و قابلیت‌های جدید معرفی و منتشر کند.

در این نسخه، کاربران شاهد مدور شدن صفحات و بخش‌های مختلف، رنگ‌های جدید و مدل آیکون به‌روز شده خواهند بود و به‌طور کلی می‌توان گفت که مرورگر اینترنتی گوگل کروم دستخوش تغییر و تحولات عظیمی شده است.

گوگل هم‌چنین در این نسخه به بهبودی عملکرد Autofill کمک کرده، امنیت سایبری ابزار مدیریت رمز عبور را بخصوص هنگام ساخت حساب کاربری افزایش داده و گذرواژه‌های پیشرفته‌تر و بهتری را به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

این نسخه جدید هم‌چنین برای نسخه‌های اندروید، iOS ، ویندوز و مک او اس نیز قابل دسترسی است و کاربران قادر خواهند بود در تمامی پلت‌فرم‌ها به آن دسترسی داشته باشند. البته نسخه iOS آن نوار ابزار به قسمت پایین رابط کاربری منتقل شده است تا کاربران دسترسی راحت و بهتری داشته باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-09-05 16:37

افزودن دیدگاه جدید