کد مطلب: 

217472

گوشی‌های جدید آیفون بازار را به خود اختصاص می‌دهند

پیش‌بینی رسانه‌های مختلف اقتصادی و فناوری نشان می‌دهند که 350 میلیون نسخه از گوشی‌های جدید اپل در کمتر از یک سال به فروش خواهد رسید.
گوشی‌های جدید آیفون بازار را به خود اختصاص می‌دهند

به گزارش سیتنا، گزارش‌های جدید از آنالیزورهای 9to5Mac ادعا کرده‌اند که سه گوشی جدیدی که اپل امسال به بازار ارائه خواهد کرد موج عظیمی از فروش را در طی 12 تا 18 ماه خواهد داشت. بر اساس گزارش GBH Insights، سیصد و پنجاه میلیون نسخه از آیفون‌های سال 2018 در طول دوره ذکر شده به دلیل وجود تنوع زیاد بین محصولات جدید اپل به فروش خواهد رسید.

آیفون‌های سال گذشته فروش خوبی داشتند اما این میزان فروش آنقدر خوب نبود که کاربران قدیمی آیفون‌ها را متقاعد کند. دلیل این متقاعد نشدن این بود که iPhone 8 نسبت به iPhone 7 دچار تغییرات زیادی نشده بود و از آن مهمتر iPhone X هم که پیشرفت زیادی در فناوری داشت، با قیمت بالایی عرضه شد. به این خاطر، مشتریان یا به دلیل قیمت بالای iPhone X از آن رانده می‌شدند و یا به دلیل پیشرفت نکردن iPhone 8 خواستار تغییر گوشی خود نبودند.

امسال اپل با تولید آیفونی که با آخرین تکنولوژی ساخته شده، یک آیفون عادی و یک آیفون اقتصادی قصد دارد کاربرانی را که به دلایل ذکر شده از آیفون‌ها دور شده بودند، بیش از پیش به خود جذب کند. این مشتاق بودن برای سوار شدن بر موج نسل جدید اپل میزان فروش این شرکت را به گونه‌ای بالا خواهد برد که رکوردهای سابق اپل را خواهد شکست.

گزارش‌های منتشر شده ادعا می‌کنند، کاربران چینی بیشترین مشارکت را در این تغییر نسل آیفون‌های اپل خواهند داشت. تخمین زده شده که 100 میلیون از خریداران اپل در کشور چین خواهند بود که 60 الی 70 میلیون نفر از آنان برای ارتقای آیفون خود مشتاق هستند و یا به آن در طی 18 ماه نیاز خواهند داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-27 12:13

افزودن دیدگاه جدید