کد مطلب: 

217156

حالت محرمانه به نسخه اندروید Gmail اضافه شد

شرکت گوگل در جدیدترین آپدیتی که برای Gmail منتشر کرده، حالت محرمانه را به این اپلیکیشن اضافه کرده است.
حالت محرمانه به نسخه اندروید Gmail اضافه شد

به گزارش سیتنا، گوگل در ماه مه یک آپدیت با حالت محرمانه (Confidential Mode) برای نسخه دسکتاپ Gmail منتشر کرد و حالا این حالت به اپلیکیشن‌های اندرویدی آن اضافه شده است. حساب کاربری رسمی گوگل در توئیتر رسیدن این حالت به اپلیکیشن‌ها را اعلام کرده است. با استفاده از این حالت برای ایمیل‌های خود می‌توانید زمانی را برای ایمیل مشخص کنید تا گفتگوی شما با کسی که ایمیل را فرستاده‌اید به صورت اتوماتیک حذف شود تا دسترسی غیرمجاز به اطلاعات رد و بدل شده شما وجود نداشته باشد.

برای فعال کردن این قابلیت باید روی دکمه ایمیل جدید کلیک کنید و پس از آن از قسمت سه نقطه تنظیمات، گزینه تازه اضافه شده «Confidential Mode» را انتخاب کنید. با انتخاب کردن این حالت می‌توانید برای ایمیل خود، تاریخ انقضا و یک کلمه عبور مشخص کنید.

در حالی که کاربران Gmail هیچ مشکلی برای باز کردن پیام‌های محرمانه خود نخواهند داشت، مشتریان غیر جیمیلی باید رمز عبور ایمیل دریافت کنند تا با یک پورتال وب امن وارد ایمیل خود شوند. نکته دیگر در مورد ایمیل‌های محرمانه این است که هنگامی که ایمیل برای مخاطب فرستاده شد، دیگر نمی‌توان زمان نابود شدن آن را تغییر داد.

ویژگی جدید این سرویس در حال حاضر بدون آپدیت کردن اپلیکیشن Gmail در دسترس است. Gmail هنوز به سؤالات درباره زمان ارائه این حالت برای دستگاه‌های iOS خبر نداده است اما به صورت رسمی اعلام کرده است که این حالت به گوشی‌های اپل خواهد رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-08-18 09:58

افزودن دیدگاه جدید