کد مطلب: 

216183

تنها 2 درصد از سرمایه‌گذاران آمریکایی بیت کوین دارند!

تحقیقات بانک ولزفارگو آمریکا نشان می‌دهد که فقط ۲ درصد سرمایه گذاران آمریکایی بیت کوین دارند.
تنها 2 درصد از سرمایه‌گذاران آمریکایی بیت کوین دارند!

به گزارش سیتنا به نقل از کوین تلگراف، تحقیقات انجام شده از سوی بانک ولزفارگو آمریکا بر روی آن دسته از افرادی که بیش از ۱۰ هزار دلار سهام یا اوراق قرضه دارند نشان می دهد که فقط ۲ درصد سرمایه گذاران آمریکایی بیت کوین دارند؛ اما ۲۶ درصد آنها شیفته بیت کوین هستند.

این تحقیق نشان می دهد آن دسته از سرمایه گذارانی که بیت کوین دارند، به این زودی ها بر روی این ارز دیجیتال پیشگام سرمایه گذاری نخواهند کرد و ۷۲ درصد آنها علاقه ای به خرید بیت کوین ندارند.

همچنین این تحقیق نشان می دهد فقط ۲۹ درصد از دارندگان بیت کوین اطلاعاتی در مورد ارزهای دیجیتال دارند و ۶۷ درصد آنها اطلاعاتی را در این حوزه ندارند و فقط برای سرمایه گذاری، بیت کوین یا ارز دیجیتال خریداری کرده اند.

این در حالی است که یکی از حوزه های جذاب در مورد بیت کوین به جایگزین شدن آن به ابزار پرداخت یا پول نقد الکترونیکی بر می گردد. البته پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت الکترونیک در حال افزایش است.

این تحقیق نشان می دهد ۷۵ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی معتقد هستند که بیت کوین بسیار پرریسک است و ۲۳ درصد بر این باور هستند که تا حدودی پر ریسک است.  

سرمایه گذاران با سرمایه گذاری کمتر از ۱۰۰ هزار دلار نسبت به آنهایی که بیش از ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری می کنند، تمایل بیشتری به آشنایی با نوآوری دارند. بر پایه این گزارش، تحقیق دیگری نشان می دهد که در ماه فوریه سال جاری میلادی حدود ۲۶ میلیون آمریکایی ارز رمزنگار خریداری کرده بودند. همچنین در سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۰ ارز رمزنگار برتر جهان با رشد متوسط یک میلیون دلار، ۱۳۶ هزار درصد بازگشت سرمایه داشته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2018-07-30 09:32

افزودن دیدگاه جدید