کد مطلب: 

216024

پردازنده‌های گیمینگ کوآلکام در راه است

شرکت کوآلکام با انتشار پوستری در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که قرار است این شرکت پردازنده‌های Adreno Turbo مخصوص گیمینگ تولید کند.
پردازنده‌های گیمینگ کوآلکام در راه است

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کوآلکام در صفحه اجتماعی Weibo خود با انتشار چند پوستر از نسل آینده پردازنده‌های این شرکت خبر داد. بر اساس یکی از پوسترهایی که این شرکت در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده، این پردازنده‌ها قرار است روان‌تر، خنک‌تر و هوشمندتر باشند. این کمپانی در تلاش است تا سری پردازنده‌های خود را با نام Adreno Turbo برای گیمینگ تولید کند. کوآلکام قرار است این پردازنده را امروز به صورت رسمی معرفی کند. اخیرا شرکت هوآوی اعلام کرده است که در آپدیت آخر پردازنده‌های گرافیکی خود از فناوری توربو رونمایی خواهد کرد.

این پردازنده‌ها از همان فناوری بهینه سازی هوآوی استفاده خواهند کرد که باعث خنک‌تر شدن پردازنده و نرم‌تر اجرا شدن بازی‌ها با نرخ فریم بالاتر روی گوشی شما خواهد شد. اعلام تولید این پردازنده‌ها احتمالا خبر از تولید SoCهای نسل جدید خواهد داد.

با این وجود، جای این سؤال از شرکت کوآلکام باقی می‌ماند که چرا این تیزرها و پوسترها را فقط در کشور چین منتشر کرده و در جای دیگری از جهان صحبتی از پردازنده‌های نسل آینده خود نزده است. هر چیزی که باشد تا آخر امروز مشخص می‌شود که دلیل این کار چیست و برنامه این شرکت برای پردازنده‌های Adreno Turbo چیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-26 11:27

افزودن دیدگاه جدید