کد مطلب: 

215949
توضیح روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره سخنان وزیر صنعت در برنامه حالا خورشید:

طرح فهرست تخصیصی یا تأمینی ارزبگیران به حاشیه بردن اصل موضوع است

طرح فهرست تخصیصی یا تأمینی ارزبگیران به حاشیه بردن موضوع است و آنچه مهم است دستور و تاکید رئیس جمهور محترم برای انتشار فهرست ارزبگیران و شفافیتی است که مورد مطالبه مردم است و تعجب‌‌آور و سوال ‌برانگیز آنکه چرا بخش بزرگتر فهرست تامین یا تخصیص ارزبگیران هنوز منتشر نشده است.
طرح فهرست تخصیصی یا تأمینی ارزبگیران به حاشیه بردن اصل موضوع است

به گزارش سیتنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در گفت‌وگو با عصر ایران، گفت: علاقه آقای آذری جهرمی به آقای شریعتمداری به عنوان شخصیتی انقلابی و با تجربه، متقابل است و بین این دو وزیر کابینه تدبیر و امید احترام و روابط دوستانه‌ای وجود دارد و خواهد داشت.

سیدجمال هادیان طبائی زواره ادامه داد: امروز مردم از شفافیت استقبال می‌کنند و قاعدتاً نباید راز ‌مگو و محرمانه‌ای در قبال آنها وجود داشته باشد و به همین دلیل انتشار فهرست تخصیص و ترخیص ارز‌بگیران با استقبال مردم مواجه شد.

هادیان افزود: طرح فهرست تخصیصی یا تأمینی ارزبگیران به حاشیه بردن موضوع است و آنچه مهم است دستور و تاکید رئیس جمهور محترم برای انتشار فهرست ارزبگیران و شفافیتی است که مورد مطالبه مردم است و تعجب‌‌آور و سوال ‌برانگیز آنکه چرا بخش بزرگتر فهرست تامین یا تخصیص ارزبگیران هنوز منتشر نشده است در حالی که مردم و افکار عمومی منتظر انتشار چنین فهرستی هستند تا درباره آن قضاوت کنند.  

وی ادامه داد: فهرست تامین باشد یا تخصیص یا ترخیص فرق نمی‌کند در هر صورت تخصیص شکل بالقوه تامین است و چند روز یا چند ماه بعد تامین خواهد شد.

گفتنی است؛ محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت که در هفته‌های اخیر تحت فشار شدید افکار عمومی قرار دارد و حتی درخواست‌ها برای ‏برکناری او توسط رییس جمهور و یا استیضاحش توسط مجلس به اوج رسیده است، با حضور در برنامه حالا خورشید به جای توضیح پیرامون انتشار لیست ارزبگیران دولتی، آنهم به صورت ناقص، خطاب به وزیر ارتباطات گفت که لیست تامین ارز با تخصیص ارز متفاوت است!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-24 16:43

افزودن دیدگاه جدید