کد مطلب: 

215833

انتشار تصاویر واقعی Galaxy Note 9

تصاویر واقعی جدیدی از Galaxy Note 9 منتشر شد که نشان می‌دهد این گوشی از نظر ظاهری، شباهت زیادی به Galaxy Note 8 دارد.
انتشار تصاویر واقعی Galaxy Note 9

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از Galaxy Note 9 شرکت سامسونگ (18 مرداد)، هر روز اخبار بیشتری از این فبلت منتشر می‌شود و هرکدام ویژگی‌هایی از آن را فاش می‌کند. تعداد این خبرها آنقدر زیاد است که حتی گاهی تعداد آن‌ها به دو یا سه خبر در روز می‌رسد.

در تازه‌ترین خبرها، تصاویر زنده جدیدی از این گوشی هوشمند گرفته شده است که مشخصات ظاهری آن را برای ما به نمایش می‌گذارد. یکی از این عکس‌ها پشت دستگاه را نشان می‌دهد که جایگاه دوربین دوگانه و حسگر اقر انگشت در آن مشخص است و دیگری هم جلوی Galaxy Note 9 را در منوی تنظیمات به تصویر می‌کشد.

این تصاویر تغییر زیادی در Galaxy Note 9 را نسبت به نسل قبل خود نشان نمی‌دهند. تنها تغییری که در این تصاویر می‌شود حس کرد، تغییر محل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت است. حسگر اثر انگشت Note 9 زیر دوربین قرار گرفته است و در بالای آن دو لنز دوربین و فلش LED این دستگاه قرار گرفته‌اند. همچنین به نظر می‌رسد لنزی که در مرکز جزیره دوربین دوگانه این گوشی قرار دارد، دارای دیافراگم متنوعی است که زیاد هم جذاب به نظر نمی‌رسد.

با این وجود، تنها چیزی که در مورد فبلت و پرچمدار جدید سامسونگ، Galaxy Note 9 امیدوارکننده به نظر می‌رسد، قلم هوشمند آن است که بر اساس خبرهای گذشته، قرار است بیش از یک قلم برای لمس عمل کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-22 09:59

افزودن دیدگاه جدید